ציטוט:
נכתב במקור על ידי HostDime-Roman
שלום, שוב,
הבנתי את מה שאמרת עכשיו, והתשובה שלי היא, כן בדיוק מה שאנו רוצים לעשות זה להביא את האיכויות הנ"ל לארץ ולישם אותן בחווה בישראל.
איך בדיוק? עוד לא סגרנו את כל הפינות על הדף. אבל זה עומד על הפרק בימים אלו ממש ונבחן מכל האספקטים על ידי צוותי הניהול שלנו.
חלק מהרעיון הוא שגם אותם לקוחות שיקנו שרתים בארץ יקבלו תמיכה 24X7 מאנשי מקצוע ומהנדסי החברה שישבו גם בארץ וגם בחו"ל. כלומר לבסס את כלל השרות שלנו על G-S-P כלומר "global service platform" זה במילים אחרות אומר שלא משנה איפה השרת יושב (בחווה בישראל בארץ או בארופה) ולא משנה מאיפה הלקוח פונה, הוא תמיד יכול לקבל מענה מכל אחד מהצוותים שלנו בהתאם לשפה שבה הלקוח מדבר (יכול לדבר).
מבין?
|
היות ואני מטיף וותיק כנגד איכות השירות (ההממוצעת) הנמוכה בארץ ואיכות השירות והתשתיות הגבוהה בחו"ל (ההממוצעת ולא בשרתי 3.5$ ....) - אז ברור שאני מסכים.
עכשיו, היות שהבהרת וכתבת הכול שחור על גבי לבן ... בהחלט בהצלחה ונתפוס אותך במילה הכתובה אם זה לא יתקיים!