View Single Post
ישן 24-05-07, 11:35   # 29
Omer
משתמש - היכל התהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 2,027

Omer לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Alihom צפה בהודעה
אתה לא יודע שאני לא לקוח שלך?
אני מדבר על חברים שלי שאני מנסה לעזור להם ואני מתקשר לעומרי וכל פעם תרוץ אחר.
אני אומר לך מה אני רואה מהנקודת מבט שלי תיקח את זה כביקורת בונה.
רב החברים שלי מתקשרים אליו ולא עליך.
לא יודע למה...
אם אתה לא לקוח שלי אז אין לך בכלל זכות לתת ביקורת.
אם אתה מתקשר לעומרי, ואתה לא לקוח, אין לך זכות בכלל לקבל תשובה.
אם אני מסביר לך שכשאתה מתקשר בשעות שהטלפון לא זמין (ויש שעות פעילות..) אל הטלפון הלא נכון, אתה לא תקבל תשובה, אז אני לא מבין מה הביקורת כאן?
זה נשמע לי יותר שאתה מפנה ביקורת נגד עצמך על חוסר הבנת הנקרא...
אז כנראה שאני אצטרך להדגיש את זה, אם אתה לא לקוח, ואתה לא מתקשר בשעות הפעילות של הקו שהתקשרת אליו, אתה לא תקבל תמיכה טכנית
הייתי מספיק ברור עכשיו?

www.actserv.net/contact.php
כי כנראה את השורה של "תמיכה טכנית תינתן במייל בלבד" לא הצלחתם להבין.