ציטוט:
נכתב במקור על ידי Udi
זה תלוי מה אתה מחפש.
לשם מה אתה רוצה לעבור כל כך הרבה משתמשים.
אתרים גדולים בד"כ הם צוות, אז מחלקים את העבודה,
תגיד לי מה אתה רוצה בדיוק לחפש ואני אנסה את זה אצלי ואראה האם זה מסובך מידי וכו'.
לשם תמיכה-
מבררים את האייפי של הבנאדם, מתי נכנס וכו', רואים איפה הוא נתקע ועוזרים בהתאם.
כדי לדעת איפה הגולשים מקדישים הכי הרבה תשומת לב - יש לך HeatMaps,
במידה ויש לך פרסומות באיזורים שהם לא "אדומים", ז"א שאין שם הרבה תשומת לב מהגולשים, תידע שלא למקם שם.
הכל תלוי במה שמעניין אותך לדעת.
|
עדיין לא נשמע ריאלי ואפשרי...
זה קצת מכוון לאתרים פרטיים אם מדובר כמובן בהקלטות מסויימות ולא בסטסטיסטיקות ספציפיות.