View Single Post
ישן 30-04-07, 22:53   # 5
Pro-Host.co.il
מתאורר / יצא בחוץ
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: בית שאן
גיל: 36
הודעות: 1,543
שלח הודעה באמצעות ICO אל Pro-Host.co.il

Pro-Host.co.il לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Extreme-Serv צפה בהודעה
חשבת על העובדה שהלקוח חפר לאבי בשכל ואבי העדיף להחזיר לו את הכסף כדי שיפסיק לחפור לו בשכל ושיעזוב אותו בשקט ... ?

קרה לי פעם עם לקוח , שפשוט לא עזב אותי , אז החלטתי להחזיר לו את הכסף , העיקר שיהיה לי קצת שקט ...

עם כל הכבוד ללקוחות ויש הרבה כבוד , יש כאלה שפשוט לא מפסיקים להתקשר , גם בשעות הלילה .. חושבים שהם מתקשרים לאחד החברים שלהם ...
מתקשרים באמצע הלילה , פשוט ככה , ב 1 או 2 בלילה ולא תגיד שיש לו איזו תקלה טכנית דחופה ... הוא סתם רצה לשאול שאלה או להציק ...

יש גבול ביחס של מי שמשכיר אל הלקוח והגבול מגיע ב 1-2 בלילה .
זו הייתה דוגמא ...
אז רמת הניהול שלך היא 0!
אתה לא מסוגל לתמוך בלקוחות שלך אם ככה..
אז מה אם משגעים אותך?? הלקוח שילם לך, בחיים לא ראה פאנל ניהול רוצה שתסביר לו אסור לו להתקשר ולשאול?
אתה תמיד יכול לרשום תמיכה מהשעה ... עד השעה ..