View Single Post
ישן 30-04-07, 22:51   # 4
Extreme-Serv
חסום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: ראשון לציון
הודעות: 1,650

Extreme-Serv לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Pro-Host.co.il צפה בהודעה
השעיית חשבון:
אנו שומרים לעצמנו את הזכות המלאה להשעות חשבון במקרים הבאים:
העלאת חומר אסור (ווארז), שימוש לרעה בשרת, ניצול משאבים שלא לצרכים רגילים ונסיונות פריצה לשרת.
בכל מקרה של ניסיון לשימוש לרעה בזכויות הניתנות ללקוח בעת הפעלת חשבונו בחברה
המעשה יגרר להשעיית החשבון במלואו וסגירתו לצמיתות ללא כל התראה מוקדמת ובהתאם
לשיקול דעתו הבלעדית של צוות Lom.co.il.


לא מצאתי בתקנון שלהם שורה שאומרת שבמידה והלקוח עבר על החוקים הוא מקבל החזר כספי מלא.
ואבי נתן החזר כספי מלא.. מבחינתי משהו פה מסריח.
אני הייתי נותן החזר כל הזמן שנותר..
אז מה אבי נתן לו כמה שבועות שרת חינם??
אני לא מאמין שבן אדם יעשה דבר כזה..
אף אחד לא יתן החזר כספי מלא סתם ככה..
אז תעשו לי טובה..

אני גם הייתי לקוח של אבי אני יודע שהוא אחלה, אבל מצד שני אולי פותח הביקורת צודק..
פותח הביקורת אומר שזאת גם אשמה שלו כן? אז למה שהוא ישקר ויפתח אשכול ויגיד שזאת גם אשמתו?

אם זה לא שרת מלא , ופורצים לחשבונות מה אור אשם??
זה כמו שיפרצו ללקוח ריסליר שלכם ויעלו קבצים לא חוקיים..
מה תעשו תסגרו ותחזירו לו החזר כספי?
לא נראה לי..
חשבת על העובדה שהלקוח חפר לאבי בשכל ואבי העדיף להחזיר לו את הכסף כדי שיפסיק לחפור לו בשכל ושיעזוב אותו בשקט ... ?

קרה לי פעם עם לקוח , שפשוט לא עזב אותי , אז החלטתי להחזיר לו את הכסף , העיקר שיהיה לי קצת שקט ...

עם כל הכבוד ללקוחות ויש הרבה כבוד , יש כאלה שפשוט לא מפסיקים להתקשר , גם בשעות הלילה .. חושבים שהם מתקשרים לאחד החברים שלהם ...
מתקשרים באמצע הלילה , פשוט ככה , ב 1 או 2 בלילה ולא תגיד שיש לו איזו תקלה טכנית דחופה ... הוא סתם רצה לשאול שאלה או להציק ...

יש גבול ביחס של מי שמשכיר אל הלקוח והגבול מגיע ב 1-2 בלילה .
זו הייתה דוגמא ...