WOW , מה שהולך פה ..
כמה תגובות ועל מה ? על שקר ?
אז לתגובה שלי :
אני אישית לקוח של אבי כבר מעל לשנה .
ואת האמת וכל האמת ואך ורק את האמת ? אני מאוד מאוד מאוד מרוצה .
אבי היה לצידי גם כשלו היה קשה וגם כשלי היה קשה .
אבי בחור נפלא , שמתייצב לצד לקוחותיו כשקשה להם לשלם בזמן , מתחשב ברצונות של לקוחותיו עוזר תומך בכל עת ובעיקר - עונה בכל עת
לא הייתה ולו פעם אחת שאבי לא ענה לי .
אז נכון - יש מענה קולי , חשבת אולי למה ? כדי שכל הלקוחות שמתקשרים אליו יקבלו מענה ראוי ושהוא יחזור לכולם לאחר מכן .
בכל מצב , יחד עם המענה הזה , אני מצליח להשיג את אבי ת-מ-י-ד .
אם לא בטלפון , אז באיי סי קיו ואם לא באיי סי קיו , אז במייל .
למרות שלמייל אף פעם לא הגעתי כי הוא תמיד אבל תמיד עונה באיי סי קיו ...
חשוב להדגיש שכל השרתים שיש לי אצל אבי בכלל לא של אבי אלא שלי - קנויים באופן עצמאי והוא טיפל לי בכל השרתים - ללא כל עלות !
הבנאדם היה כאן למעני גם כשאחד השרתים שלי התחמם והיה בחוסר פעילות , הוא עבד הרבה שעות כדי לנסות להחזיר אותו לאוויר - בסוף הוא החזיר אותו .
והוא לא חייב לי כ-ל-ו-ם . למה ? כי זה לא שרת מושכר , זה שרת שלי .
מסקנה ? אבי נותן מעל ומעבר ללקוחות שלו ואני מרוצה ממנו מאוד .
כל מה שכתוב כאן למעלה הוא שקר מוחלט ואני נפגע מהביקורת הזו בשביל אבי ואפילו יותר , כי יש אנשים שפשוט לא יודעים להעריך את מה שנותנים להם .
אני מאחל לאבי - לקוחות טובים יותר , שיודעים להעריך מה זו תמיכה ושירות .
בברכה ,
ליאור .
|