View Single Post
ישן 29-04-07, 19:57   # 4
alex
חבר וותיק
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: הרצליה
הודעות: 1,000
שלח הודעה באמצעות MSN אל alex

alex לא מחובר  

א. תחילה לקבוע באופן כללי את אמינות המשתמש על ידי דירוג איכות ההודעות שלו על ידי משתמשים אחרים (בפורמים אחרים, להלן "קארמה") זה עובד מצוין בפורמים אחרים, משתמשים מדרגים את ההודעות של משתמשים אחרים וככה נבנת האמינות של המשתמש.30 הודעות לא בודק כלום מלבד היכולת של הבנדאם להספאים, ראיתי פה משתמשים שנמצאים פחות ממני בפורום עם 1800 הודעות, כאשר כל הודעה שניה שלהם "יפה מאוד אחי" אכן דרך מצוינית להרוויח 30 הודעות, מסכים? (לראיה הודעה מספר 15 באשכול דלהלן).

ב. משתמשים ששולחים ביקורת בפורום "ביקרות והמלצות" חייבים להמציא אישור, שהם לקוחות החברה, על ידי הצגת אישור (חשבונית למשל?) לקוחות שנותנים ביקרות על חברות שאינן רשומות חייבות בהצגת אישור אחר, אין אישור או הוכחה כתובה אין ביקרות. חד וחלק.

ג. לחייב את המשתמשים, לפני שליחת הביקרות, לפנות בכתב להנהלת החברה עליה רוצה להתלונן. ולהציג את שרשרת ההתכתבויות שלהם ובכך למעשה להביא ראיה נוספת לביקרות של המשתמש. לא רצה המשתמש לנהוג כך? או שאין ברשותו מכתב תשובה מסודר מטעם החברה אזי אין ביקרות. אם החברה מסרבת להגיב יש לציין זאת.

ד. אחרי פרסום הביקרות בפורום , יש לתת למנהל החברה קודם כול להגיב ורק אחר כך לתת למשתמשים אחרים להתחיל לעשות בלאגן, לפי מה שנראה עכשיו בעל החברה האחרון שיודע מהביקרות וחבל. לא רוצה המנהל להגיב, לנעול את ההודעה ולאסור תגובות של משתמשים אחרים.

יש להפוך את הפורום "ביקרות" למשהו שלא פתוח לדיון או הצעות. אלא כתיבת רשמים ודעות.

בהצלחה.
  Reply With Quote