קבלת תשובות לא נכונות או מדויקות.
ממש על רגל אחת: אתה נרשם ל-ebay (מכניס את פרטי כ. האשראי, לא יהיה שימוש בו) ונרשם במקביל ל-paypal (שם אתה גם מכניס את כ. האשראי אבל כאן כן יהיה שימוש בו). ב-paypal יש שני מצבים למשתמש שלך, verified ו-unverified. רוב המוכרים ב-ebay לא שולחים לאנשים שהם במצב של unverified. כדי להיות verified צריך לבצע הפקדה של 1.95$ ל-paypal (תקבל אותם חזרה בקניה הראשונה). הדבר נועד כדי לוודא שהכרטיס אשראי אכן שלך.
אח"כ ב-ebay כל מה שאתה צריך לעשות זה לחפש את המוצר, לבדוק שהמוכר מקבל paypal ולקנות אותו. יש מערכת דירוג ב-ebay (ולא ב-paypal כמו שנאמר ע"י מישהו). כמובן שככול שהדירוג גבוה יותר, ככה המוכר יותר אמין. לא הייתי ממליץ לך לקנות עם מישהו שיש לו פחות מ-300 ביקורות שלפחות 97% מהם חיוביות (אינדיקציה לאמינות המוכר). לאחר שאתה קונה את המוצר (או זוכה בו אם זאת מכירה פומבית), אתה נלקח לעמוד קניה ב-paypal שבו אתה מאשר את הסכום. הכסף נגבה מועבר מהכרטיס אשראי שלך לחשבון ה-paypal שלך וממנו למוכר (המוכר לא יודע מה המספר של הכ. אשראי שלך).
לאחר קבלת התשלום, המוכר שולח לך את המוצר ואתה מקבל אותו בדואר. אם המוצר פגום אתה יכול לדבר עם המוכר ולהגיד לו ואז מה שתסכמו יקבע. יכול להיות שהוא יבקש ממך לשלוח חזרה והוא ישלח לך חדש (והוא יחזיר לך את התשלום על המשלוח). בכל אופן, אם המוצר לא הגיעה והמוכר מתעלם ממך, אפשר להגיש תלונה ב-paypal ולקבל את הכסף חזרה.
כמה דברים חשובים:
- תכתוב את הפרטים האמיתיים שלך! כלומר כתובת, שם וטלפון, הכל
- תבדוק טוב טוב מה אתה קונה, תשאל את המוכר על המוצר לפני שאתה קונה כדי לבדוק את התקשורת עם המוכר.
וזהו, בהצלחה
זה ממש לא מסובך, למרות שזה נשמע ככה
__________________
|