View Single Post
ישן 30-03-07, 11:01   # 1
Udi
חבר על
 
Udi's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Jan 2006
מיקום: במרכז
גיל: 36
הודעות: 903
Send a message via Skype™ to Udi

Udi לא מחובר  

פיצוי לקוחות

איך אתם מפצים את הלקוח?

הייתה לי בעיה, הלקוח שילם על מערכת מסויימת ורצה שאני יוסיף כמה דברים קטנים שם,
במשך השבוע הזה התחילו הבעיות עם המסכים שהחלפתי, הנסיעות לשם כך ואחר כך גם המחשב סירב לעבוד.

הכסף שולם, להחזיר מהם קצת?

אני מוסיף כמה דברים שעולה לי לראש מעבר למה הלקוח ביקש, ועושה הכל כדי לגמור את העבודה מהר ככל האפשר כי אני מעכב אותו.. אבל דבר כזה יוצר רושם ראשוני שלילי, מה שבאמת לא נכון לגבי..

אז איך אתם מציעים לפצות?
__________________
Udi Mosayev
Web Developer
  Reply With Quote