ציטוט:
נכתב במקור על ידי MaorD
מצטער להיכנס פה אבל כשאתה מתקשר לחברת אינטרנט שלך אתה כן מנסה להוציא מחיר
כמה שיותר נמוך מהנציג מכירות...
ככה זה בעסקים אתה תמיד תנסה להוריד את המחיר כמה שאתה יכול אם הוא לא יכול
להוריד את המחיר (הנציג), הוא פשוט יאמר "מצטער אני לא יכול להוריד עוד מהמחיר" או משהו
בסיגנון אבל קודם כל צריכה להיות לך דרך ארץ ודיבור נעים עם הלקוח.
|
אתה באמת רציני? אם אתה שואל נציג מכירות של חברת אינטרנט נגיד כמו 012 אבל אחי עשה טובה תוריד לי מחר? אז אתה ממש לא רציני.
אולי בשוק אם אתה קורא לזה "עסק" ואתה מתכווח איתו אז סבבה.
למה אתה תלך לסופר לקנות חלב, ותלך למוכרת ותגיד לי "עשי לי תחלב ב-2.5 במקום 3"?
נו רק בחברות איכסון "ילדים" יכולים לבכות על דברים כאלו.