ציטוט:
נכתב במקור על ידי TelecarT
תאי..אתה צוחק נכון?
תקרא שוב את השורה שאתה כל כך יפה דאגת לצטט.
אם גיא או אתה צודקים?
גיא צודק..שוב, תקרא את השורה.
אם זה כשר או לא? לא ממש.
שורה תחתונה?
הוא לא חייב לך כלום.
|
אני ממש לא צוחק, למען האמת, אני מאוד עצבני.
גיא לא צודק, ואתה יודע את זה.
אבל בסדר, אתה צודק, לפי התקנון הוא "לא מחוייב" לגיבויים,
זאת הטעיית לקוחות שלמה. בכל האתר הוא כותב שיש גיבויים,
בתקנון הוא כותב שיש גיבויים ואז סוטר את עצמו.
גיא ממש לא בסדר, והוא צריך לקחת אחראיות ולשלם אם הוא רוצה שהדיון הזה ייגמר לטובתו.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי null
אכן היו גיבויים יומיים כמובטח,
רק שהם אוחסנו על השרת וזה באחריותו של הלקוח להוריד אותם למקום אחר 
|
ואני צריך לנחש שהגיבויים היומיים שהוא הבטיח נמצאים על אותו שרת?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי NetSign
זה מה שנחמד בתקנון (לבעלי עסקי הוסטינג) אף לקוח לא טורח לקרוא אותו ובעל העסק יכול לעשות מה שהוא רוצה בסוף...
הריי אם רכשתם חבילה כלשהי זה אומר שאתם מסכימים לתקנון לא?
אז הריי לכם...לא להיות פזיזים ולקרוא טוב טוב כל שורה.
אגב גיא,
זה באמת כבר לא יפה שאתה לא לוקח על עצמך אחריות גם בפריצות לשרת / קריסת חומרה.
זה לא קרה בגלל לקוח - זה קרה בגלל חומרה לקוייה / פעולה שאתם ביצעתם לא נכון > עובדה שעד שלא נגעתם הכל עבד בסדר...
|
זאת באמת בעיה שהוא גרם לה, וכתוב בתקנון שהלקוח אחראי על בעיות שהוא גורם.