שמע, תודה רבה על התגובה, פשוט הייתה אי הבנה.
לא כל הלקוחות שלי הם ילדים, יש לי הצעות די גדולות מעסקים.
אני מאמין שכמו שאני צעיר אז יש לאחרים זכות כמוני לרכוש שירותים כמו שלי, אז מה אם הם חושבים קצת אחרת<?
תודה רבה על העצה אבל לא תודה

כמו שאני רוצה שיתחסו אלי יפה אני יתיחס ככה לאחרים, גם אם הם כאלה, אני לא סלקטור.
בכל מקרה, הייתה פה אי הבנה, אבל פשוט הלקוח לא רצה להתקשר למשרד לברר את העיניין והתעקש שאני צריך לענות לו באיסיקיו, חבל.