אשכול: קהילת הוסטס
View Single Post
ישן 06-02-07, 19:57   # 5
sheeze
משתמש - היכל התהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Apr 2006
הודעות: 2,019

sheeze לא מחובר  

אני אתחיל בתגובות למשתמשים מבסוף להתחלה מטעמי נוחות.
LDAN: זה לא מועדון פרטי, זה פורום פתוח, נכון. אבל זה סתם פורום פתוח, יש פה אנשים עם חברות שלא מיצגים רק את עצמם. בעלי חברות צריכים לדעת שמה שהם אומרים או ש"עובד" שלהם שמיצג אותם פה אומר משהו רע, זה פוגע גם בחברה.

TaiKaish: אם מבקשים לא להגיב על העיצוב כמו שאמרת אבל מישהו בא ואומר "מומלץ!". ראיתי מספיק תופעות כאן שאנשים אמרו גם "לא מומלץ! X עבד עלי!" והודעות נמחקו וחלק שהתפתחו למריבה ננעלו\נמחקו.
לגבי מרמה ועבודה בעיניים, אני לא חושחש הבלש והולך לבדוק אנשים אבל אני אתן לך דוגמא אחת, אני זין אם כל החברות שמבטיחות פה תמיכה של 24\7 יכולות לקיים את זה. אין מצב בעולם.

TelecarT: בקשר לאותו דיון, אני התבטתי בו בצורה מנומסת, לא קללתי אף אחד, רק צדדתי באחד מהצדדים, למה ההודעות שלי נמחקו? כמו שאתה מתאר את זה אין סיבה למחוק הודעות שנוסחו בצורה מנומסת. וכן, אני מסכים איתך שיתר ההודעות היו תוקפניות עם קללות ומה לא. מה עושים? נותנים אזהרה לאותם משתמשים שילמדו להביע את הדעות שלהם בצורה מתורבתת לחיוב ולשלילה.
פורום = דיונים. דיונים יכולים להיות גם ויכוחים, זה נורמאלי וטבעי. לראות אנשים כותבים משהו ולאחר כמה שעות כל הדיון נעלם מעלים את כל ההנאה שבדיון. אני חושב שאתם המנהלים צריכים לשקול יותר לפני שאתם מוחקים הודעות. תחלקו אזהרות אבל אל תמחקו כל דבר, זה פוגע בפורום.

T3cHn0: הדגמת בדיוק מה שאני מדבר עליו. אני בטוח שאפילו לא קראת את מה שכתבתי לגבי הסיבה שאני פותח את הנושא בפורום פתוח ולא הולך במישור הפרטי.

לגבי הצעות ליעול, חוקים יותר נוקשים. למשל, בכל הפורומים של המכירה, לכל הנושאים יהיה אפשר רק להגיב במידה והתגובה עניינית ב-100% להצעה (בלי שום תגובות כמו בהצלחה וכו'), אז שלא יהיו כמעט תגובות לנושאי המכירה, אז מה? תדפדפו בפורומים מחו"ל ותראו שכל נושאי המכירות בקושי זוכים לתגובות (רק שאלות ועדכוני סטטוס לגבי ההצעה). גם להוציא את עיניין המכירה מפורום גראפיקה, תעשו פורום חדש או תאחדו עם הצעות ובקשות שונות את נושאי מכירת העיצובים. אז שיהיה דאבל פוסט. נושא אחד בפורום גראפיקה על דעות על העיצוב ונושא אחד בפורום מכירה שבו מצוינים תנאי המכירה, לא יקרה אסון.
לגבי כל המקרים של חבורות הזבל פה של חבר מביא חבר, אין מה לעשות. רק לקוות שאנשים יבינו שהם עושים מעצמם צחוק. סך הכל, אתם לא באמת חושבים שאם אחרי תגובה שלכם מישהו יבוא ויגיד "X גבר!!!!!! אף פעם לא טועה!!!!!!!!" אנשים יקראו ויאמינו לזה? פטתי ולא יותר מזה.
אולי גם כדאי שתעשו מדי פעם רענון בצוות הפורום ותשאירו רק את המנהלים שבאמת בולטים ועושים את העבודה שלהם בלי לדפוק חשבון. מה שקורה שברגע שאדם נהפך למנהל, רמת החנופה אל אותו מנהל מרקיע שחקים (ואל תגידו שלא, זה לא רק בפורומים, גם בעולם החיצון זה ככה) ומה לעשות, יש מנהלים שכן מטיבים ומעלימים עין לגבי משתמשים מסוימים איתם הם חברים. תנו למנהל להיות כמה חודשים בתפקיד, אם הוא באמת עושה עבודה טובה, אין תלונות עליו ואתם מסכימים עם כל החלטותיו, תשאירו אותו. ואם הוא "רק" בסדר, תחליפו, בלי לריב בלי כלום. כך גם המקום ישאר רענן יותר והחוקים ישמרו בצורה טובה יותר כי מה לעשות, גם למנהלים לפעמים אין כבר כוח לכל דבר שנראה להם שטות אבל לאחר זה דבר רציני.
לגבי נושאי העתקות, אם זאת מערכת או אם זה עיצוב, לא באמת משנה. פעם ראשונה מזהירים אדם כזה ואפילו תעשו סקריפט קטן שיפתח נושא אוטומטי בפורום ביקורות בנושא של גניבה עם קישור לנושא הנעול בו הוכחה הגניבה חד משמעית. אחרי האזהרה הראשונה, אם אותו אדם ימשיך, תעיפו אותו לצמיתות. אין לו מקום בקהילה כזאת.

תחשבו על זה (כולם, לא רק המנהלים). סך הכל כולם פה בשביל הכיף, חלק בשביל הכסף (אבל בסופו של דבר, לא הייתם עוסקים בזה אם לא היה לכם כיף). תחשבו איך להתפתח, לא לריב, תלמדו לקבל דברים ולא לחשוב שרק אתם צודקים, אפשר (וצריך) ללמוד מאחרים שאולי יותר מנוסים מכם.
__________________
  Reply With Quote