View Single Post
ישן 05-02-07, 22:53   # 14
Pro-Host.co.il
מתאורר / יצא בחוץ
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: בית שאן
גיל: 36
הודעות: 1,543
שלח הודעה באמצעות ICO אל Pro-Host.co.il

Pro-Host.co.il לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי BenMan צפה בהודעה
כן,
אחלה.
אבל למה עדן מתחמק כאשר אנחנו מנסים להתקשר ולדעת מה קורה עם השרת.
וכשאנחנו מתקשרים אלייך: "אני לא יכול לעזור,זה לא אני זה עדן"
"שנייה,גם לי הוא לא עונה אין מה לעשות"

מה זה אין מה לעשות!?
אני מה זה מאוכזב מכם,
חשבתי אתם על רמה.

ושאנחנו מתקשרים לעדן, הוא עונה, אבל לא מדבר.
אתה יכול לצעוק שעה עדן והוא לא יענה, שותק.

בקיצור שירות על הפנים,
מקווה לפיצוי בהתאם.

וגם שתענו לטלפונים. |מתעצבן קטן|
http://www.hosts.co.il/forums/showthread.php?t=38854
תקרא תבין, אני בזמן האחרון לא נמצא הרבה בבית.
וחוצמזה שהפלאפון שלי התחנגל גם אם אני יענה לא תשמע כלום ואת הקללות שלך שמעתי טוב מאוד אל תדאג.

ואתה לא לקוח שלי, הלקוחות שלי יודעים שאם אני לא עונה זה לא בכוונה והם קראו את האשכול והם יודעים לאן לפנות..
עכשיו אני מבין לאיזה שרת אתה קשור, השותף שלך הפקיד לחשבון של מישהו אחר במשפחה שלי שרק היום היה יכול לאשר את זה שהופקד הכסף.
כי לא היה לכם סורק או מצלמה להראות לי שבאמת הפקדתם לחשבון שלו..
השרת שלכם באויר.. ואל תתקשר יותר מי שאמור להתקשר אליי זה ולדי בלבד..

ולשאר המגיבים שאומרים שיום אחד לא מספיק, אז שילכו לעסק אחר ויראו שאפילו פיצוי הם לא יקבלו..

יום טוב לכולם.

Last edited by Pro-Host.co.il; 05-02-07 at 23:32..