View Single Post
ישן 29-10-05, 01:38   # 26
Dima
אקס מנהל
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: אשדוד
גיל: 37
הודעות: 4,641

Dima לא מחובר  

כיום, יש הרבה בעיות עם הדומיינים ואני יודע את זה.
אני מודה, גם לי היו בעיות פעם עם הדומיינים אבל הלקוחות שלי הבינו אותי כי הסברתי להם את המצב באופן מורחב, אמרתי להם: "או שאתם מוכנים להמתין עד שאני אזמין לכם דומיין (שבאותו הרגע זה היה זמן לא מוקצב), או שאני מחזיר לכם את כל הכסף". הם בחרו בלחכות וכיום הם נהנים מהדומיינים שהזמנתי להם.

תראו, אני לא יודע מה בדיוק היה כאן אבל לדעתי הטעות של הלקוח הייתה שכמו תמיד הוא מיהר לפרסם זאת כאן וה"עסק" שהם לא ניסו לדבר ולהרגיע את הלקוח בעל העסק לא צריך לברוח אלא אם הלקוח כועס להסביר לו את המצב שוב ושוב, ולנסות לגרום לכך שהוא יבין אתכם. אין לכם הרבה ברירות באמת במצב כזה כי באמת יש דברים שלא תלויים בכם.

דימה.

Last edited by Dima; 29-10-05 at 12:11..