ציטוט:
נכתב במקור על ידי Raz
מאור אמר לי לפנות ל milohweb (שדרך אגב בגללו רשמתי את הביקורת הזאת..בגלל היחס שלו והזלזול).
אתה אמרת לי שאתה התפרטת ואתה לא עובד שם יותר...מה אני צריך לפנות למישהו שאומר לי את זה כדי לקבל תמיכה? למה לי? תחשוב בהגיון.
הייתה בעיה בדואר בגלל החגים, ויודע מה, אני לא רוצה ת'דומיין שלכם ב-40 שקל ואני מבקש את הכסף חזרה (שחלילה לא תצאו פריארים..)
לא רוצה ת'אחסון על גבי השרתים שלכם, יש לי אחסון ואני לא צריך את הפיצוי שלכם..נכון, לא הסכמתי לקחת פיצוי שכבר יש לי..מצטער - חבל לכם על המקום בשרת..
ואין לי יותר כוח להגיב על החברה הזאת..
אני אתפלא אם יש לכם לקוחות מרוצים.
מחכה לתגובות ממשתמשים.
שבוע טוב.
|
תאמין לי שיש,תאמין לי
ומה אמרתי לך , אתה תקבל את הכסף חזרה .
אבל הביקורת הזאת לא תשפיע , ותתקשר למאור תבקש ממנו הוא יביא לך לקוח לקוח ויראה לך מי מרוצה באמת ומי לא