מאור אמר לי לפנות ל milohweb (שדרך אגב בגללו רשמתי את הביקורת הזאת..בגלל היחס שלו והזלזול).
אתה אמרת לי שאתה התפרטת ואתה לא עובד שם יותר...מה אני צריך לפנות למישהו שאומר לי את זה כדי לקבל תמיכה? למה לי? תחשוב בהגיון.
כשמאור ענה לי לפלאפון הוא תמיד ניסה להתחמק...כל פעם אמר לי תפנה לפה או תפנה לשם..או שאמר שעוד 10 דקות הוא מתחבר ולא התחבר, זו תמיכה?
הייתה בעיה בדואר בגלל החגים, ויודע מה, אני לא רוצה ת'דומיין שלכם ב-40 שקל ואני מבקש את הכסף חזרה (שחלילה לא תצאו פריארים..)
לא רוצה ת'אחסון על גבי השרתים שלכם, יש לי אחסון ואני לא צריך את הפיצוי שלכם..נכון, לא הסכמתי לקחת פיצוי שכבר יש לי..מצטער - חבל לכם על המקום בשרת..
ואין לי יותר כוח להגיב על החברה הזאת..
אני אתפלא אם יש לכם לקוחות מרוצים.
מחכה לתגובות ממשתמשים.
שבוע טוב.
Last edited by Raz; 28-10-05 at 23:37..
|