ציטוט:
נכתב במקור על ידי shaharov
ניסיתי לדבר עם מי שמכר לי את הסרבר, אבל הוא לא הגיב לי
בערוץ הראשי גם לא קיבלתי תגובה
אם לא פועלים, אז ההתייחסות תהיה מזערית
אני בטוח שעכשיו המנהלים יתייחסו ברצינות ויעבירו כמה סרברים (אם לא, חבל בשבילם)
אני לא סתם משועמם שמחפש להרוס לאנשים את השם
אני אחד ששילם ממיטב כספו על מוצר, וקיבלתי פשוט חרא, לאחר שקיבלתי התחייבות
אפשר גם להוסיף שהתמיכה שלהם לא משו?שאני צריך לפתור בעיות בעצמי? או שאני הורס לו את השם יותר מידי עכשיו?)
|
זה לא הקטע של השם...אבל זה מאוד יהיה חבל אם נגיד מחר תדבר איתו ועוד יומיים תהיה פה הודעת התנצלות (לא אמרתי שיקרה...אבל בזמן האחרון קרו הרבה כאלה..)...
בגלל זה תמיד קודם כדאי ליצור קשר ואז אם זה באמת באמת לא בסדר אחרי שהוא ענה ל וכו'..תעשה מה שבא לך....אבל עד אז...מנסים ליצור קשר...אין ברירה..