שלום וערב טוב לכולם,
לאחרונה נעשים מספר שינויים דראסטית בעסק
FreshServ.
כחלק מהשינויים - נושא
התמיכה.
בקרוב, חצי מהסגל שלנו ירד מדרגתו ובמקומם יעלה צוות חדש, רענן וטוב כפליים!.
מה אני רוצה מכם?
עסק
FreshServ מחפש
תומכים!.
דרישות (לפי רמת חשיבות).
- ידע נרחב בכל סוגי הפורומים למיניהם, התקנת מודים, תיקון שגיאות (בעיקר!), ידע בPHPMYADMIN וכדומה, ידע בפאנל הניהול DIRECTADMIN - ריסלייר/משתמש רגיל.
- תמיכה - רוב שעות היממה...אני מתכוון לרובם (עדיפות לשעות אחר הצהריים - בין 4 ל8 בערב).
- דיבור - רהוט, שפה נאותה, יחס אדיב ללקוח.
- פלאפון - חובה!.
- גיל - מעל גיל 14.
- תמיכה באמצעות - (לפי סדר חשיבות) - איסיקיו, פלאפון, מסנג'ר, מייל, צ'אט תמיכה, סקייפ.
כן, דבר מה חשוב - ברגע שיש נפילת שרת לנסות להודיע לי על מנת לקבל הדרכה מה להגיד ללקוחות.
תמורה - אחד משירותי העסק, בין היתר כל אחד שעבד מולי עד היום ממשיך לקבל ממני דברים ככה ש"מופסד" לא תצא.
מקווה לראות בקשות מגוונות,
הצעות באיסיקיו/מסנג'ר לא יתקבלו!
נא שילחו לי ה"פ פה בלבד עם ידע, קורות חיים ונסיון ואחזור אליכם.
המשך יום נעים ושבוע טוב.
עריכה: לאור הביקוש, אנחנו זקוקים לעוד 3 תומכים בשרתי משחק כנ"ל לגבי התמורה - על מנת להציע את עצמכם - ה"פ לd1a1n0