ציטוט:
נכתב במקור על ידי RadiK
גיא אני לא מכיר אותך? תעשה לי טובה לדעתי אתה לא צריך להסתכל עליהם!
אתה באמת הכי הגון שיש וזה מצויין זה מביא ביטחון רב ללקוחות.
כל הקטעים האלה לדעתי לא היו צריכים להדאיג אותך לדעתי מה שצריך להדאיג אותך הוא איך
לשפר עוד יותר את החברה ולתת ניטור ולא להביט באף אחד!
לדעתי אתה צריך להגיד מההנהלה לנעול את האשכול הזה ונשחק משחק מעניין וגם קשה..
תפתח נושא על www.try2hack.nl חחח..
סתם שעמום ששובר את הראש
|
בכללי זה לא מפריע לי, פשוט רוצה להראות מה המצב שקורה ולדעת מה דעת האחרים כלפי זה ואם זה גם קורה להם...
בין היתר, שים לב שלא אני פתחתי את האשכול, דבר מה זה עשו הרבה עסקים לפני ויהוסט ורשמתי פה? לא...
אם כבר אורי העלה את הנושא לקהל הרחב אז למה לא לקיים דיון בין משתמשי הפורום על סוגיה מסויימת?.
ולגבי הכעס - הוא צריך לדעת לשלוט בכעסו...אם הוא יכעס על משהו מסויים ולקוח יתקשר אליו, הוא יוציא זאת על הלקוח? חס וחלילה...
המשך יום נעים.