View Single Post
ישן 27-10-05, 14:57   # 10
loading
חבר וותיק
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 1,225

loading לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי dvirhazout
אני דווקא נוטה להסכים עם ליאור (?..) מנהל אקסטרים סרב.
אין מה לעשות, בשרת יש נפילות ומתקנים אותם.... הוא עשה כמיטב יכולתו לדבר עם הטכנאים ולהעלות את האתר שלך מחדש. קיבלת פצויים , קיבלת תשובות , קיבלת מחיר נמוך (לפי מה שאמרת..) , מה אתה עוד רוצה לקבל?..
לא הכל מושלם... בכל חברת אחסון יש בעיות פה ושם ובשביל זה יש טכנאים שמתקנים את הבעיות במהירות האפשרית.
זה שאתה מאשים אותו בסגירת האתר שלך זה ממש לא לעניין, האתר שלך נכון לרגע זה עובד.. מאקסימום אתה יכול לעבור שרת.
אתה צריך להאשים את עצמך בזה שאתה סוגר את האתר שלך...

בכל מקרה, אני מקווה שהאתר שלך ימשיך לפעול בין אם זה בחברת אקסטרים סרב(נראית לי ממש אחלה חברה!) ובין אם זה בחברה אחרת.. יש פה מספיק חברות טובות.
אבל אתם לא מבינים דבר אחד אתם חושבים שאלו בעיות של נפילות חד פעמיות קטנות וזהו
זה שהאתר לא עבד שלוש ימים שלמים אתה מודע לזה? זה שלא ענו לי בכל הפעמים שנפל אתה מודע לזה? זה שלא תיקנו בעיה שיש לי 3 ימים כבר אתה מודע לזה?
ולא קיבלתי מחיר נמוך קיבלתי מחיר סביר לעומת החברות אבל זה לא משנה גם אם אשלם שקל אני צריך לקבל תמיכה ושרתים שיפעלו ולא שכל שני וחמישי יפלו ותה אומר שהטכנאים מתקנים במהירות האפשרית מאיפה אתה יודע את זה? אתה בשרת? לא נכון...אז אל תגיד כי את זה רק הלקוחות יודעים וזה לא רק אני אמרתי.

ואת עצמי אני האשמתי רק בדבר אחד שהגעתי לחברה הזאת בהתחלה.
ואתם כל המגיבים קל לכם לדבר אבל כשתנהלו אתר כזה ותשקיעו באתר כזה ובסוף איזה מנהל שלא יודע לתחזק יהרוס לכם תשירות בכך שהשרת קורס כל שני וחמישי אתם גם תבינו תמצב שלי ועד אז אני לא חושב שאתם צריכים להעביר עליי ביקורת לפני שהרגשתם את ההרגשה