View Single Post
ישן 27-10-05, 00:51   # 26
eur2
משתמש - היכל התהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: אשדוד, וכמובן ישראל
הודעות: 1,395

eur2 לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי AlonMi
אני רוצה לדעת, האם אתה כבעל ארון מחויב לשמש כתומך טכני ללקוח של לקוח שלך. אם לא, למה?
או לחלופין ללקוח של לקוח של לקוח שלך...
ואם כן, למה כל הטלפונים אינם מופנים אלייך ישירות או לתומכי החברה שלך?

[לא קראתי את האשכול, ולא אף אחת מהתגובות, במקרה נכנסתי להודעה האחרונה שהיתה שלך, וכמדומני אתה בעל ארון, והשאלה הזו מאוד חשובה בעיניי].
אלון, תראה בעיקרון גלעד מחויב כבעל ארון כמספק שירות לאיחסון שרתים בארון שלו לתמיכה של לעשות ריסטים לשרת ודברים מסוג הזה, הוא לא מחויב לתחזוק או תמיכה טכנית ללקוחות צד שלישי או רביעי למינהם.

אבל גלעד בן אדם ענק, כשיש לו זמן פנווי הוא מנסה לעזור אפילו בדברים שהוא לא חייב...

בעיקרון זה מה שבעל ארון אמור לספק...