קודם כל - זה שאני איתו על אותו ייעודי לא אומר שאני חייב לחפות עליו.
דבר שני - אני לא יודע מה היה הסכם בינך לבין אליהו אבל אחריי שימוש של חודש וחצי אתה לא באמת מתכוון שהוא ייתן לך 600 שקל ויוצא שהתאחסנת בחינם.
דבר שלישי - אף אחד לא הצמיד לך אקדח ואמר לך "או דדרים סרב או לא כלום". ההחלטה לפנות אל אליהו הייתה שלך ושלך בלבד.
ובקשר לעניין של הגיל. אני עובד עם מחשבים מגיל 12. עובד עם כסף קטן וגם עם גדול (כל עוד אני יכול לספק את המוצר/ שירות)
ובגיל ½13 התעסקתי עם סכומים הרבה יותר גבוהים מ-600 שקל ומעולם לא חזר אליי לקוח
עם אותה בעיה. אני אומר שהבעייה אצלך.!
הגיל לא משחק תפקיד אם כי חשוב מאוד לרושם ראשוני כל אדם היה מעדיף לדעת
שכספו נמצא אצל אדם בוגר (לדוגמא 16-18) אבל , שוב, הבחירה הייתה חופשית. אני לא מכיר את ההורים של אליהו באמת שלא ולא יודע מה הוא "מספר להם" (כדברייך).
אבל אני לא נושא הביקורת.
לסיכום! - בקש ממנו החזר כספי חלקי. לדוגמא 400/450 שקלים אודות הזמן שכן היית מאוחסן וכן היה לך SSH וכן מכרת אחסון ושירותים נוספים אחרים.
והרבה מנהלי חברות יסכימו איתי שחודש וחצי זה לא בידיוק ניתן לטאטא מתחת לשטיח.
__________________
בברכה,
אבישי שמחוני.
|