ציטוט:
נכתב במקור על ידי Extreme-Serv
טל - לואדינג , הסיבה שלא חזרתי אלייך היא כי הפלאפון שלי בדיוק נכנס לתיקון כשאמרתי לך עוד מעט ויצא בשעה 7:10 הערב .
חזרתי אלייך , לא ענית , השארתי הודעה במענה הקולי עם הסבר בדיוק כמו שמופיע כאן .
תראו , אני נתתי לכם את מירב שירות שרק יכלתי .
תשובות לא ענייניות ? נתתי לך תשובה עניינית , ש DNS זה לא האחריותי .
תשובה עניינית בנוגע להתקפות ? אמרתי לך שבהתקפות ובמיוחד באיי פי ש 012 חוסמים אין מה לעשות , אין חסימה נגד התקפות מלבד חסימת איי פיים ורכישת פיירוואל ב 30 אלף דולר או יותר , שאינו עומד על הפרק .
אני נתתי לך תשובות הכי ענייניות שיש , הבעיה היא , שאתה לא האמנת לי לאף תשובה שיצאה מפי .
למה אמרתי לך "לך תשאל" ? שוב , כי לא האמנת לי , אז אמרתי לך - לך תשאל אולי תאמין למישהו אחר ולא לי .
אני נתתי הסברים , ישבתי שעות מול המסך , פירטתי ונימקתי וראית שנשארתי איתך ואמרתי לך כי כל הבעיות שהיו לך באתר יתוקנו והן אכן תוקנו .
השירות ללקוח כרגע הוא ב 85 אחוז מבחינתי , אני עונה לטלפון 85-90 אחוז מהזמן , אני נותן תשובה כמה שיותר מיידית , אני מנסה למצוא פיתרון כמה שיותר מהיר .
לא כל בעיה טכנית אפשר לפתור בשעה וחצי , מה לעשות .
אני נתתי הכול מעצמי למען הלקוח , רוצה לעזוב ? זכותך . לא אעצור אותך .
אני רק שלם עם עצמי שנתתי לך תמורה מלאה למחיר ופיתרון לבעיות באשר הן .
אני יצאתי פייר , ואתה ?
|
ליאור נתחיל מזה שאל תשקר בנוגע לזמינות רק שצריך לשלם אתה זמין 100 אחוז כל פעם אבל כל פעם שהשרת נופל הופ הפלאפון של ליאור מכובה כל פעם שיש פירמוט (היה רק אחד) והכל מתעכב הופ הפלאפון מכובה ואחרי זה אני שואל אותו למה אתה מכבה פעם אתה אומר לי הלכתי לתקן פעם לקחו לך את הסוללה פעם לא היה קליטה כמה תירוצים אתה יכול לתת אה?
ואם אתה מרגיש שלם עם זה שאני ועוד לקוח שהיו אצלך חצי שנה מתים לעזוב בגלל השירות והשרת המגעיל הזה שנופל בלי הפסקה ועם האפצ'י בזמנו שנפל אז אתה יכול להתבייש לך אני לא מאמין איך אתה יכול להיות שלם עם עצמך רק אנשים שאין להם לב ואין להם מצפון שלמים עם עצמם במצבים האלו.
ואני אפילו לא קיבלתי חצי למחיר ששילמתי לך אולי בגודל כן אבל באיכות ובאפ טיים ממש ממש לא אני מקלל תיום שנכנסתי לחברה שלך בכלל שאני לא יודע אם אפשר לקרוא לה חברה אני לא יודע אם היא רשומה בכלל או לא ואני לא ממליץ לאף אחד להכנס אליה אתם לא יודעים לאן אתם נכנסים לרשימה ענקית של תירוצים ושקרים שלא פוסקים וחברה לא מקצועים שלא יודעים לעשות את העבודה והיחיד שמקצועי שמה זה אבי מאל סרב שגם הוא נגש רק לנסות לפתור תבעיה אחרי 4 שעות מרגע הפניה בגלל שהוא עסוק ואין לי טענות כלפיו אבל אם הוא עסוק אז או שמחליפים או שמביאים עוד אחד ובנתיים אתה מתפאר בזה שהמתחזק השני האו של גיימר אבל בנתיים הוא לא פתר אפילו בעיה אחת בשבילי אז אל תבלבל במוח אתה תלוי רק באבי ולא באף אחד אחר...