ציטוט:
נכתב במקור על ידי TelecarT
ללקוח המתלונן,
רגע, דיברת עם אבי לפני שרצת לכאן וכתבת?
אם כן, אני מתנצל על הגישה שלי.
אם לא, לא נראה לך הדבר ההולם לעשות לפני?
אני מבין שנגרמה לך עוגמת נפש, ואם אבי (או משה) יגיד לך שהוא לא רוצה/יכול לטפל...אני מבין,
את הכסף שלך אני בטוח שתקבל בחזרה, אבל גם אם נפגעת..אני בטוח שבמידה והיית אומר את זה לאבי הוא היה מבין ומפצה אותך בהתאם.
פשוט חבל.
ו...אבי,
האמת שאנדרי לא בדרן,
הוא צודק לחלוטין, המועצת לצרכנות קיימת בדיוק בשביל מקרה כזה.
|
אני דיברתי על זה שהוא רשם לגבי עורך דין למה נראה לך מישהו יקשיב לתביעה של 70 שקל?
תיהו הגיוניים קצת
וכן הוא התקשר אליי קרוב ל-50 פעם ביומיים האחרונים,
והסברתי לו את הבעייה.