ציטוט מאתר החברה
ציטוט:
אז למה דווקא אנחנו?
- תמיכה באמצעות קו טלפון.
- תמיכה בתוכנות המסרים השונות: ICQ, MSN Messenger ועוד...
- תיבת דואר אלקטרוני שנבדקת כל שעה על מנת לספק תמיכה שוטפת ללקוחותינו.
- אנו מתחייבים ליציבות שרת מקסימלית, על כל שעה שהשירות שרכשתם לא פעיל, תזוכו בשעתיים נוספות בחינם.
- בצוות התמיכה של "לינוקס סרב" תמצאו תמיכה אדיבה, ונשמח לשרתכם בכל נושא שתיתקלו בו.
אתם מוזמנים להתרשם מהחברה, לעבור על המחירים ועל החבילות, ולהחליט אם אתם מעוניינים באחד משרותינו.
המשך גלישה נעימה, מצוות לינוקס סרב.
|
סלחו לי אבל אין פה כלום על הגבלה ללקוחות בלבד נכון ? לא כתוב פה שזה רק על תקלות !
אבל ! נגיד וכתוב
ציטוט מאתר החברה (בצור קשר)
ובקיצור אין שעות פעילות לא כתוב מתי אפשר משמע אומר 24 שעות ...
גם לא ?
ציטוט חתימת מנהל חברת השרתים linuxserv יאיר
ציטוט:
-בברכה יאיר מנהל חברת לינוקס-סרב ,לכניסה לאתר האינטרנט שלנו לחצו כאן ,מוקד טלפוני מאויש 24/7 052-6779005 (בשבת במקרים דחופים בלבד.).
|
מוקד שירות טלפוני 24/7 :\ בקיצור ? כן הלקוח לא אשם מרשי זכאי .
אה ואם תגידו למה הוא התקשר לאוהד ולא ליאיר ? הוא ראה תחתימה ניסה אבל יאיר בצבא או שלא ענה לו נכנס לאתר לבדוק תמספר וראש שאוהד גם שם התקשר אליו יש לו שם יותר סקסי
עד כאן עורך הדין קוצי לענייני נקזקין
היש לפצות את מרשי בשרת חינם ותמיכה בכל שעות היום