View Single Post
ישן 01-09-06, 13:26   # 13
sport
חבר וותיק
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Nov 2005
הודעות: 1,369

sport לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי ohad
אהלן חברה,

על זה הייתי חייב לרשום !
כמו בכל לילה הלכתי לישון והצמדתי את הטלפון לאוזן, כדי להתעורר במידת הצורך.
קיבלתי שיחה עכשיו (3:30 בלילה) ולא הספקתי לענות, קיבלתי צלצול שהושארה הודעה בתא קולי
מייד קמתי למחשב לבדוק ששום שרת לא קרס, ובו זמנית עם הפלאפון ביד מנסה לשמוע את ההודעה.
ההודעה הכילה את המידע הבא "שלום, אז שמי הוא ... הפאלפון ... ואני מעוניין לקנות שרת..." באמצע ההודעה הפסיקה כי הייתה שיחה ממתינה מהלקוח, ישר עניתי ושאלתי מה רצונו.

הוא אמר לי "שלום, רציתי לברר על שרת משחק של 1.6, כמה זה עולה?"
קיבלתי הלם ושאלתי "לא נראה לך טיפונת מוזר להתקשר בשעה כזאת ולברר מחירים אודות שרת משחק?"
הוא מיד הבין את הטעות ואמר "מצטער, סליחה".

אבל כאילו איפה הטאקט של האנשים?
רוצה לקנות שרת ב-3:30 בבוקר? איך תשלם בדיוק?לא ענו לך פעם אחת ב-3:30 בלילה, השארת הודעה ואתה עוד מתקשר שוב? איפה החוצפה?!

אני באמת לא חושב שיש למשתמשים האלה גבולות אם גם לזה הם הגיעו.
וזו לא פעם ראשונה - אבל בשאר הפעמים במידה ולא עניתי בשיחה הראשונה לא העיזו להתקשר שוב !

הוא לא חוצפן , אתה לא כותב שעות קבלה! אין לך צוות שירות לקוחות! החברה שלך חובבנית!
אם היה לך מוקד תמיכה ושירות לקוחות כמו שצריך להיות , לא היית צריך לישון עם הפלאפון צמוד לאוזן בזמן שאתה ישן (חוץ מהקטע הזה שזה עושה עלייך קרינה ברמות ).

כן , יש כאלה , שלא חושבים ומתקשרים גם בשעות מאחורות .. נכון שזה לא מקובל..
אז לאנשים כאלה , כותבים שעות הזמנה/קבלה באתר !
  Reply With Quote