ציטוט:
נכתב במקור על ידי Eli-Hai
"זה נובע מבעיה במודם", "זה נובע מבעיה במרכזיה", "אני מצטער, זה נגרם בשל סיבה לא ברורה. תנתק את המודם ותחבר אותו שוב", "אני יכול לחזור אליך עוד מספר דקות? (לא חוזרים)", "המרכזיה שלנו נפלה, אנחנו עושים מאמצים להחזיר את המרכזיה במהירות", "ישנם שיבושים ללקוחות ADSL, מיטב המומחים מנסים לפתור את הבעיה (מינואר 2006)".
EDIT
הכל אצלי דפוק כנראה, כי אצל 012 הכל מעולה.
|
ת'אמת עכשיו התקשרתי אליהם בתקווה להשיג נציג שירות...אני חושב שנרדמתי על הטלפון...יותר מרבע שעה לא ענה לי אף אחד! רק המנגינה המשעממת שלהם כמובן שניתקתי כי לא בידיוק היה לי כוח להמתין כ"כ הרבה זמן...ולאחרונה באמת יש ניתוקים (יותר נכון היום...) ככה עד עכשיו הם היו בסדר (יחסית לאחרים) אבל בכל חברה שלא תיהיה יהיו בעיות ככה זה תמיד...
אבל יחסית למחיר שאני משלם להם (29₪) אני מרוצה חח