לalons
זה בסדר חח אתה לא מעליב, אני אוהב לקבל ביקורות עלי, על העסק ועל ההתחייחסות הכללי שלי בעניין.
בין אם היא טובה ובין אם היא רעה, לומדים להבא לא?
אבל, תראה כשבעסק עסק מתחייב לX דבר הוא בעל העסק חייב לעמוד בו.
לדוגמא- בעלי עסקים שמתחייבים ל24 שעות תמיכה, ידוע שלא יספקו את זה אבל עדיין מתחייבים.
תחשוב שאני רוצה לחתום חוזה עם בעל העסק? הוא באמת יחתום על התקנת מודים ללא הגבלה כמה שארצה מתי שארצה? זה לא ריאלי...
אני לא רוצה שאחרים ישלו את הלקוח בדברים לא נכונים...דברים אלו יוצרים חששות אצל לקוחות קיימים בעסקים אחרים ובמידה ורוצים לעבור אלי צריך להסביר מא עד ת מה מו מי על מנת שלא יחששו.
נכון, צריך גם ככה לעשות את זה אבל לא ברמה כזאת שצריך לשבת שעתיים עם הלקוח על הקו ולהסביר לו על השירותים ועל העסק בככלי.
לגבי ה"הכי טובים שיש" כן, אני עומד מאחורי הדברים שלי, ברגע שהוא (לא אתה, ביקשתי ממנו מאחר והוא העלה את הנושא) יביא בן אדם שמבין יותר מאורי ואליחי שתומכים אצלי אני אערוך את ההודעה שלי.
כשאני אומר משהו אני עומד מאחוריו.
לגבי "התנשאות" אני לא כזה...פשוט עצבן אותי שמפקפקים בדברים שאני מציג ורשמתי מהר...מה לעשות כשצריך להעלות גיבויים ל5 לקוחות חדשים באותו הרגע..
אשמח אם נעבור לפרטי, לא רוצה להרוס את האשכול שלי.
המשך יום נעים ושבוע טוב.
|