View Single Post
ישן 28-08-06, 11:04   # 14
FreshServ.Net
אחראי פורום
דירוג מסחר: (0)
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 3,539
שלח הודעה באמצעות ICO אל FreshServ.Net שלח הודעה באמצעות MSN אל FreshServ.Net Send a message via Skype™ to FreshServ.Net

FreshServ.Net לא מחובר  

לalons
זה בסדר חח אתה לא מעליב, אני אוהב לקבל ביקורות עלי, על העסק ועל ההתחייחסות הכללי שלי בעניין.
בין אם היא טובה ובין אם היא רעה, לומדים להבא לא?

אבל, תראה כשבעסק עסק מתחייב לX דבר הוא בעל העסק חייב לעמוד בו.
לדוגמא- בעלי עסקים שמתחייבים ל24 שעות תמיכה, ידוע שלא יספקו את זה אבל עדיין מתחייבים.
תחשוב שאני רוצה לחתום חוזה עם בעל העסק? הוא באמת יחתום על התקנת מודים ללא הגבלה כמה שארצה מתי שארצה? זה לא ריאלי...
אני לא רוצה שאחרים ישלו את הלקוח בדברים לא נכונים...דברים אלו יוצרים חששות אצל לקוחות קיימים בעסקים אחרים ובמידה ורוצים לעבור אלי צריך להסביר מא עד ת מה מו מי על מנת שלא יחששו.
נכון, צריך גם ככה לעשות את זה אבל לא ברמה כזאת שצריך לשבת שעתיים עם הלקוח על הקו ולהסביר לו על השירותים ועל העסק בככלי.

לגבי ה"הכי טובים שיש" כן, אני עומד מאחורי הדברים שלי, ברגע שהוא (לא אתה, ביקשתי ממנו מאחר והוא העלה את הנושא) יביא בן אדם שמבין יותר מאורי ואליחי שתומכים אצלי אני אערוך את ההודעה שלי.
כשאני אומר משהו אני עומד מאחוריו.

לגבי "התנשאות" אני לא כזה...פשוט עצבן אותי שמפקפקים בדברים שאני מציג ורשמתי מהר...מה לעשות כשצריך להעלות גיבויים ל5 לקוחות חדשים באותו הרגע..

אשמח אם נעבור לפרטי, לא רוצה להרוס את האשכול שלי.

המשך יום נעים ושבוע טוב.
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר.


אי-מייל: admin at freshserv.net.
  Reply With Quote