עכשיו שאני חושב על זה שוב.
לדעתי זאת הבעיה של עמיטל.
מיכוון, שהם סיכמו על מחיר, ומאז, פתאום עולים המחירים ומבקשים עוד כסף. זה לא היה ההסכם.
מצד שני, היה רשום בתקנון השימוש.
יתר על כן, הלקוח התבלבל וחשב שסרב אין, וWisetp חברות שונות. ומכך אפשר להבין שהוא לא ראה את האתר שלהן, כך שהוא לא היה יכול לראות את התקנון.
המוכר צריך להראות את התקנון ללקוח לפני ביצוע העסקה.
ורק אחרי שהלקוח מאשר, סוגרים את העניין, ולא כמו המקרה הזה שקרה פה.
מקווה ששני הצדדים הבינו את העניין.
המשך לילה טוב לכולם.
__________________
רותם
דוא"ל: Rotema7 [at] gmail.com
|