ציטוט:
נכתב במקור על ידי LinuxServ
לא ביקשתי ממך? עשרות פעמים ביקשתי !
ומוזר שעברו פתאום 3 שעות, בהודעה הקודמת היה מדובר על שעתיים בלבד.
מה שרשום בחתימה ובאתר על 24 שעות 7 ימים בשבוע מדובר על תמיכה ברגע ששרת נופל
אני מתחייב שאם שרת ייפול לך ב-2 בלילה או ב-7 בבוקר אני אהיה זמין להעלות לך אותו.
תמיכה טכנית ב-2 בלילה עם כל הכבוד אני לא מוכן לספק.
בנוגע לתקלה היום, היא סודרה תוך פחות משעה !
אני יכול להפנות לפה לקוחות שלי שיגידו לך בעצמם שגם להם הייתה תקלה כי כל השרת הותקף
תוך פחות משעה התקלה סודרה, והשרת האחרון הועלה 52 דקות אחרי הנפילה - אנחנו בודקים הכל כדי לפצות במידת הצורך !
וזה שאתה מתקשר 40 שיחות ב-3 דקות זאת לא אשמתי
אתה רואה שבנאדם לא עונה לך, אתה יכול להמתין 5 דקות או להשאיר הודעה בתא קולי
תאמין לי שכל מי שמשאיר לי הודעה מקבל מענה מיידי חזרה לטלפון שאותו השאיר - בהתחייבות !!!
|
השרת שלי נפל קצת אחרי 6:30, הוא קם פעם אחת בשמונה, אז נפל שוב, ואז לקראת 9 קם, ולא היו יותר תקלות.
אל תספר לי שזה לקח 52 דקות לעלות אותו גי זה ממש לא סביר, אותה פעם שהתקשרתי זה היה בנוגע לתקלה בשרת, השרת נפל, אבל לא היה אצלכם דאון טיים... לפי מה שאתה ויאיר אומרים חברים שלי עושים QUIT בCONSOLE, אבל כבר איזה אלף פעם שיניתי את הסיסמא לRCON בFTP ולא הבאתי לאף אחד.
חוץ מזה יאיר אמר לפני איזה חודש שהוא שם שהשרת יעלה אוטומטית, אז באותה פעם הייתה השרת CS לא פעל, ובאתי להתקשר אלייך בגלל זה מספיק חשוב, הטלפון מפריע?, תכבה... ממש לא אשמתי שאתם מתחייבים ל24 שעות תמיכה ואתם לא עומדים בזה.
פעם בשבוע קורנ לכם DOWNTIME שלוקח בסביבות ה12 שעות לסדר, היום נפתר מהר יחסית, גם כן שלוש שעות.