View Single Post
ישן 15-07-06, 21:05   # 11
LinuxServ
חבר וותיק
 
LinuxServ's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: הַמִּזְרָח הַתִּיכוֹ
גיל: 37
הודעות: 1,353
שלח הודעה באמצעות ICO אל LinuxServ שלח הודעה באמצעות MSN אל LinuxServ Send a message via Skype™ to LinuxServ

LinuxServ לא מחובר  

לא ביקשתי ממך? עשרות פעמים ביקשתי !
ומוזר שעברו פתאום 3 שעות, בהודעה הקודמת היה מדובר על שעתיים בלבד.

מה שרשום בחתימה ובאתר על 24 שעות 7 ימים בשבוע מדובר על תמיכה ברגע ששרת נופל
אני מתחייב שאם שרת ייפול לך ב-2 בלילה או ב-7 בבוקר אני אהיה זמין להעלות לך אותו.
תמיכה טכנית ב-2 בלילה עם כל הכבוד אני לא מוכן לספק.

בנוגע לתקלה היום, היא סודרה תוך פחות משעה !
אני יכול להפנות לפה לקוחות שלי שיגידו לך בעצמם שגם להם הייתה תקלה כי כל השרת הותקף
תוך פחות משעה התקלה סודרה, והשרת האחרון הועלה 52 דקות אחרי הנפילה - אנחנו בודקים הכל כדי לפצות במידת הצורך !

וזה שאתה מתקשר 40 שיחות ב-3 דקות זאת לא אשמתי
אתה רואה שבנאדם לא עונה לך, אתה יכול להמתין 5 דקות או להשאיר הודעה בתא קולי
תאמין לי שכל מי שמשאיר לי הודעה מקבל מענה מיידי חזרה לטלפון שאותו השאיר - בהתחייבות !!!
__________________
-בברכה יאיר מנהל חברת לינוקס-סרב ,לכניסה לאתר האינטרנט שלנו לחצו כאן ,מוקד טלפוני מאויש 052-6779005 03-6195560 ,מסנגר Y@irNet.us ,איסי 893060 - נראה תמיד כלא מחובר. (לא בשבת.).
*אנחנו מכבדים כרטיסי אשראי*
www.LinuxServ.co.il |