| 
	
		
		
			
			 
				
				הודעה חשובה ללקוחות Extreme-Serv.co.il
			 
			 
			
            
            
            			
		
		
  		
		שלום לפורום הוסטס וללקוחות חברת אקסטרים-סרב . 
 
כפי שדיווחנו לפני כמספר חודשים על מעברנו למשרד , חודש נובמבר מתקרב ואיתו גם המעבר למשרד . 
 
בידי חברת אקסטרים-סרב זמן משוער למעבר למשרד . 
המעבר אמור להתבצע בתחילת חודש נובמבר , כנראה בשבוע הראשון לחודש . 
ישנו סיכוי שהמעבר יתבצע החודש , אוקטובר . 
 
השינויים שיבוצעו כלפי הלקוחות : 
 
א. מספר טלפון (בזק) חדש לתמיכה :  
לקוחות החברה יוכלו להתקשר אך ורק למספר הבזק שיופיע באתר למטרות הבאות : 
 
קריאת שירות לתמיכה טכנית - נציגה של החברה תענה לטלפון , תרשום את פנייתכם שתכלול את שמכם מספר הטלפון שלכם ופירוט הבעיה ונציג תמיכה שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי , עד שעתיים ממועד ביצוע השיחה . 
 
הזמנות וקבלת הצעות מחיר - נציגה של החברה תענה ותיקח מכם , שם פרטי , מספר טלפון\פלאפון וכתובת מייל על מנת לשלוח לכם הצעת מחיר מסודרת לחבילת האחסון שתתבקש בטלפון . לא יינתן מידע בו במקום , אלא בהצעות מחיר מסודרות . אחד מנציגי השירות יחזרו אליכם תוך 24 שעות , לשאול באם אתם מעוניינים לבצע את התשלום בעבור החבילה . 
 
כמו כן , כל מספרי הפלאפון השונים שמופיעים באתר יימחקו ולא תבוצע יותר תמיכה בשיטה בה אתם רגילים , אלא בצורה מאורגנת ומסודרת . 
 
חברת Extreme-Serv.co.il עובדת כעת על שיפור מערך השירות ותבטיח בכל קריאת תמיכה מענה מקסימלי של תוך שעתיים ממועד ביצוע השיחה . 
יחד עם זאת , במידה ולא נוכל להבטיח לכם כי נחזור אליכם תוך שעתיים , נודיע לכם מיידית את הסיבה לעיכוב בתמיכה . 
 
 
כמו כן , במידה ותהיו מעוניינים להגיע למשרד לסגור את העסקה , תוכלו לתאם זאת איתנו במספר שיפורסם באתר . 
 
יחד , נצעד לשיפור השירות למען הלקוח . 
 
 
תודה על ההקשבה וחג שמח ! 
 
שלכם , 
אקסטרים-סרב . 
		
		
		
        
		
		
	 |