הודעה חשובה ללקוחות Extreme-Serv.co.il
שלום לפורום הוסטס וללקוחות חברת אקסטרים-סרב .
כפי שדיווחנו לפני כמספר חודשים על מעברנו למשרד , חודש נובמבר מתקרב ואיתו גם המעבר למשרד .
בידי חברת אקסטרים-סרב זמן משוער למעבר למשרד .
המעבר אמור להתבצע בתחילת חודש נובמבר , כנראה בשבוע הראשון לחודש .
ישנו סיכוי שהמעבר יתבצע החודש , אוקטובר .
השינויים שיבוצעו כלפי הלקוחות :
א. מספר טלפון (בזק) חדש לתמיכה :
לקוחות החברה יוכלו להתקשר אך ורק למספר הבזק שיופיע באתר למטרות הבאות :
קריאת שירות לתמיכה טכנית - נציגה של החברה תענה לטלפון , תרשום את פנייתכם שתכלול את שמכם מספר הטלפון שלכם ופירוט הבעיה ונציג תמיכה שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי , עד שעתיים ממועד ביצוע השיחה .
הזמנות וקבלת הצעות מחיר - נציגה של החברה תענה ותיקח מכם , שם פרטי , מספר טלפון\פלאפון וכתובת מייל על מנת לשלוח לכם הצעת מחיר מסודרת לחבילת האחסון שתתבקש בטלפון . לא יינתן מידע בו במקום , אלא בהצעות מחיר מסודרות . אחד מנציגי השירות יחזרו אליכם תוך 24 שעות , לשאול באם אתם מעוניינים לבצע את התשלום בעבור החבילה .
כמו כן , כל מספרי הפלאפון השונים שמופיעים באתר יימחקו ולא תבוצע יותר תמיכה בשיטה בה אתם רגילים , אלא בצורה מאורגנת ומסודרת .
חברת Extreme-Serv.co.il עובדת כעת על שיפור מערך השירות ותבטיח בכל קריאת תמיכה מענה מקסימלי של תוך שעתיים ממועד ביצוע השיחה .
יחד עם זאת , במידה ולא נוכל להבטיח לכם כי נחזור אליכם תוך שעתיים , נודיע לכם מיידית את הסיבה לעיכוב בתמיכה .
כמו כן , במידה ותהיו מעוניינים להגיע למשרד לסגור את העסקה , תוכלו לתאם זאת איתנו במספר שיפורסם באתר .
יחד , נצעד לשיפור השירות למען הלקוח .
תודה על ההקשבה וחג שמח !
שלכם ,
אקסטרים-סרב .
|