ציטוט:
נכתב במקור על ידי Jarhead
אבל שי מן הסתם לאנשים יש הגיון הם לא יתקשרו בשעה 12 בלילה ויבקשו שתסדר להם את זה בו במקום אלא ישלחו אלייך מייל או שיחכו לדבר איתך בבוקר למחרת.
|
וזה בדיוק מה שהתכוונתי...יש שעות מסויימות שאנשים עובדים...ככה זה.
לא אמרתי שאי אפשר לשלוח מייל למתכנת של האתר והוא יסדר/יצור קשר בשעות התמיכה. זה כן.
אבל לדעתי...מתכנת לא צריך לתת תמיכה צמודה...אי מייל זה מספיק, ברור שתוכנות מסרים זה אם בא למתכנת...אבל בכללי לא צריך יותר מאי מייל.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי sUP
ובוא נגיד שזה בעיה מעצבנת שלוקח שעה לתקן חח..
נתקלתי בזה לאחרונה, ותיקנתי את זה ללקוח כי רציתי לצאת נחמד (וגם לא היה לי ממש מה לעשות)
אבל בוא ניקח דוגמא שאני לא יכול לסדר לו את זה בזמן שהוא מבקש (וזה מחוץ לשעות התמיכה),
האם אני, מבחינה טכנית, צריך לבצע ?
|
מבחינה טכנית, זה תלוי רק בך...בא לך..תעשה...אין לך זמן/לא בא לך...שהלקוח יחכה לשעות שלך.
אתה יוצא בסדר..מבחינתך...מה הוא יגיד עליך..כמו שאמרתי..זה משהו אחר.
הוא יכול להגיד שהשעות שלך לא נוחות או משהו כזה...לא יותר..