אלוני, אני אסביר לך כמה דברים קטנים:
"אין חכם כבעל ניסיון" - משפט מוכר לך?

הבעיה היא - שלך אין ניסיון אחי. 3-4 שנים באינטרנט שמתוכם 2-3 בפורומים זה לא נחשב ניסיון.
מה גם, שאתה לא מבין בעוד צד מאוד חשוב - הצד העיסקי והמחשבה מאחורי מודל עיסקי.
אני אסביר:
בישראל חיים 7 מיליון אנשים, מתוכם 2-3 מיליון גולשים באינטרנט, נהיה קיצוניים ונגיד שמתוכם 100 אלף הם בעלי אתר או מעוניינים להיות בעלי אתר. מכאן, אתה פונה לקהל יעד שהוא סך הכל 100 אלף איש. מתוכם - כמה יקנו דומיין?? תוצאה שדווחה מהאיגוד: 77 אלף דומיינים נקנו.
עכשיו, בעולם, חיים 7 מיליארד! אנשים. תעשה את אותו החישוב, ותבין מהר מאוד - מה ההפרשים בכמויות ומהי הסיבה שאיגוד האינטרנט הישראלי נאלץ למכור במחיר שהוא גבוה פי 5 מהמחיר של דומיין עולמי. מכאן תבין - המחיר שלהם מצוין.
אבל.................... אם אתה מאמין שאתה צריך לעשות את זה, ואם לא תעשה את זה תרגיש החמצה - הייתי מציע ללכת על זה.