View Single Post
ישן 06-05-06, 18:41   # 6
FreshServ.Net
אחראי פורום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 3,539
שלח הודעה באמצעות ICO אל FreshServ.Net שלח הודעה באמצעות MSN אל FreshServ.Net Send a message via Skype™ to FreshServ.Net

FreshServ.Net לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Lom.co.il
חח כל פוץ? תראה יש אנשים,שמפרסמים בקשות ואומרים שלא ירשמו צור קשר וכו' ויש כאלה שלא אכפת להם ללכת לכל אחד ולברר,אחרי הכול הוא צריך את זה,אבל מצד שני אתה צודק,אבל תתופעה הזאת אי אפשר להעלים,והנושא הזה סתם לא יעזור לכלום..מי שלא רוצה לרוץ אחרי כל אחד לברר אז שירשום "אל תרשמו צור קשר וכו',אלא תשאירו פה הצעות" וזהו.
שבוע טוב,דני
דני, לא מדויק ...
1. הדוגמא שלי - תראה לי עסק גדול (בין אם זה הוט, YES או לא משנה מה) שלא רודף אחרי הלקוחות ואף מביא נציג שירות עד הבית ללא תשלום על מנת שיציג את כל ה"מיוחד" שבשירות שלו.
כמובן, ביחס של 1:1 באיסיקיו, מסן, מייל זה יותר טוב...אבל לא לכל אחד יש כוח.
2. "לא יעזור לכלום" - מספיק שאחד יבין משהו מכל המלל אשר נמצא בפוסט הזה..הנה הרווחנו לא?

לתשומת ליבך (חח זה בסדר אני יודע שאתה בסדר ).
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר.


אי-מייל: admin at freshserv.net.