21-04-06, 21:10
|
# 19
|
מנהל קהילה ומנהל כללי בדימוס
|
תגובתי בנושא בפורום אחר:
ציטוט:
אני פשוט לא מבין,
אני קראתי את התקנון של נטוויזן איתי לפני 3 שנים,
כל התקנון היה אותו תקנון, הפרט החדש הזה שאני רואה באתר, לא חתמנו עליו אף פעם. אני מוריד הרבה בחודש, ועוד שכחודש הבא יהיה צורב Dvd לסרטים.
אם נטוויזן יפנו אליי, כמו בכל עסק טוב אני אומר להם לנתק אותי. אם השירות לקוחות טעה אני לא צריך לסבול. התגובה שלה פשוט מאוד הביאה אותי למצב לחשוב שמי היא הספקית שעד עכשיו אני איתה בגלל הרצינות שלה, החריצות שלה והמסירות שלה להסכמים. אני איתה 3 שנים, אולי 2 ניתוקים, האינטרנט מהיר ואני מוריד הרבה מאוד בחודש.
אולי זה יהיה סוף העידן שלי בנטוויזן לאחר מספר שנים לעבור לספקית אחרת, התנאי הזה בעצם משבש את כל ההסכם על "כמה שתרצה - בx לחודש" א כל הכבוד להם.
מאוכזב.
|
|
|
|