View Single Post
ישן 17-04-06, 10:47   # 4
eLad
Fatal Error
 
eLad's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: localhost
גיל: 39
הודעות: 1,968

eLad לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Mr. Popo
חחחחחחחח עכשיו המחירים גבוהים מדי? חחחחחחחחחחחחחחח
כשאתה רוצה איכות, תמיכה ו 0 נפילות אז אתה משלם ומשלם טוב.
קח למשל דוגמא קטנה מ"האיכות" המאפיינת את כל העסקים שיש פה :

* אל תכנסו לאתר העסק שלנו כי הזה שקנה לנו את הדומיין הפנה את זה לאתר פורנו
* פרצו לנו לשרת וכל הקבצים נמחקו, אנחנו מתנצלים ותעלו את הקבצים שוב
* אנחנו מעבירים את השרת היחיד שיש לנו ארון ולכן 72 שעות האתר לא יהיה זמין, מתנצלים. אה ושכחנו להגיד.. עוד 48 שעות אח"כ לשינוי DNS
* המתחזק ששכרנו ב 50 ש"ח לחודש בטעות מחק לנו איזה קובץ סיסטם ולכן השרת בדאון. תודה ל XXX שסידר לנו שרת חלופי ביינתים (אה שיט, הוא עכשיו באילת, אז השרת יעבוד רק בסופשבוע הבא)

ובכלל, אני לא מבין את העסקים שיש שמתהדרים במעבדי dual xeon חדישים עם 3 ג'יגה זכרון שבקושי אחריות יש להם עליו ושלא נדבר על אנשי סיסטם שיכולים לתחזק את זה. אני מקווה שאתם לא באמת מצפים שלקוחות נורמאליים (חוץ מפורום פוקימון) יבואו לאחסן אצלכם. זה פשוט לא ייקרה כי אנשים מוכנים לשלם עוד כמה גרושים יותר כדי להבטיח שהמידע שלהם יהיה בטוח וזמין תמיד.

ובכלל, התודעת שירות של כל עסק פה היא ברצפה. רוצה לשמוע סיפור?

לפני הגיוס עבדתי באיזו חברת סלולאר וכשהייתי יוצא ונכנס למשרד הייתי מסתובב עם החולצה והלוגו שלהם עליו. יום אחד איש אחד ניגש אלי ומתחיל לבכות שרימו אותו ונתנו לו חבילה שבכלל הוא לא רצה ובתמיכה הם לא מוכנים להקשיב.

עכשיו בתכל'ס אני לא צריך להתעניין בבעיה שלו כי זה בכלל לא היה התפקיד שלי. אבל מה? אני יודע שהלקוח זה מי שמביא לי בסוף החודש את המשכורת והוא הבנאדם היחידי שבגללו אני עובד כאן. אתה מבין, הוא המלך.

מה עשיתי? לקחתי את המספר שלו והעברתי למחלקת שימור לקוחות. דאגתי שמישהו משם יתקשר אליו וישמע את הבעיות שלו ויעזור לו. אחרי שבוע התקשרי אליו בעצמי ווידאתי שאכן עזרו והכל הגיע על מקומו בשלום.
__________________
eLad
  Reply With Quote