ציטוט:
נכתב במקור על ידי FreshServ.Net
א. מה הבעיה בהודעה שלי?
ב. הוא באמת היה מחובר...עובדה שאני דיברתי איתו ועדכנתי אותו לגבי השרת.
ג. ארז מוסר תודה  .
ד. תקן אותי אם אני טועה אבל אם רשום בתקנון שאין החזר כספי האם זה תקף? (הוא לא נראה לי רשם...סתם לדעת לידע כללי).
עכשיו ככה, אני הגבתי בהודעה לא כי הוא משלם לי אלא בגלל שבביקורת צוינו כמה פרטים על השרת שלי, פרטים שרציתי להסביר יותר לעומק. מבין? הדבר נוגע בשרתים שלי אז אני רושם הודעה כדי להראות שמבחינת השרתים זה מטופל.
חג שמייח  .
|
א ) תקנון ? חחחחחחחחחחחחח אתה הורג אותי זה לא משנה אם יש תקנון או לא חוג הגנת הצרכן אומר 60 יום (בטעות בהודעה לפני כתבתי 18) בכל מקרה 60 יום ובתקנון כתוב אם הלקוח לא קיבל את מה ששילם בשבילו ? התקנון נכתב עם עורך דין ? העסק חוקי ?
בכל מקרה לא יעזור לך תקנון או לא חוג הגנת הצרכן קודם לך ! לאחר 60 יום אין אחזר כספי !