אני לא מבין מה הטענות?
הם רושמים בפירוש שהם לא מספקים תמיכה בנוגע לרישום או עדכון דומיינים.
מה גם שכשאני שלחתי אליהם מייל לתיבה של הדומיינים הם ענו תוך מקסימום יום. אל תשכחו שאלה חבר'ה שמתקשרים עם העולם החיצון עד שעה 12:00 בצהריים בערך. אח"כ הם לא עונים לפניות ורק מטפלים בעיניינים פנימיים.
בנוגע לפותח האשכול: כאשר מבקשים לבצע שינוי כלשהו בפרטי הדומיין, חייבים להשתמש בתיבה שאיתה נרשם הדומיין.
אם לא משתמשים בתיבה הזו, אלא נניח בתיבה שלך, אז נשלח מייל אחרי כמה שעות (תלוי מתי ביצעת את הבקשה) שבעל הדומיין עצמו צריך להדפיס, לחתום עליו ולפקסס חזרה ל-ISOC. תוך זמן קצר השינוי מתבצע.
אין עם התהליך הזה שום בעיה (וגם אם כן, אין מה לעשות נגד מונופול...)
|