גם אני לא יכול שלהתעלם מהתגובה שלך.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי uni
למשל רוב העבודות המוצגות כאן לא דורשות AS מורכב מלבד מה שציינת של כפתורים וcounting בסיום הפלאש על מנת שיהיה אפקטים ראנדומליים.
|
קודם כל, אתה לא צריך מונה כדי ליצור אפקטים רנדומליים. אתה יכול לעשות gotoAndStop הכי פשוט בעולם על פריים רנדומלי מתוך הטוטל פריימס (+1 כמובן) וכשהאנימציה נגמרת לחזור לנקודת המוצא שמגרילה פריים רנדומלי חדש.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי uni
AS זה לדברים שאנשים מעוניינים שיהיה בפלאש שלהם צד תכנותי מלבד האנימציה המונפשת להם [כמובן שאפשר לעשות אנימציה ע"י AS אבל זה מיותר
|
ממש לא נכון, לעשות למשל אפקט של שלג או גשם לוקח למתכנת ממוצע כמה דקות להכין בתיכנות בלבד (חוץ מצירוף של מובי קליפ עם לינקייג', אלא אם הוא יוצר את העצם המשוכפל בעזרת Drawing API), ולעומת זאת לוקח הרבה הרבה השקעה באנימציה ליצור כזה אפקט.
אבל זה סתם מידע טכני, מה שאני בעצם בא להגיד זה שנכון שלא צריך AS בכל מקום. להפך, כל עוד לא צריך אותו חבל לדחוף אותו, אתה עלול לגרום לצריכת מעבד גבוהה או ללולאות אין סופיות.
אבל בשורה התחתונה, פלאש דבלופר נמדד על פי הרמה שלו בAS. היכולת שלך להתמודד עם טווח רחב יותר או מצוצמם יותר של פרוייקטים ובאיזו איכות ויעילות תוכל לבצע את הפרוייקט תלויה ברמת הידע שלך בAS (שוב, ברוב המקרים).