ציטוט:
נכתב במקור על ידי Eye-Soft
תודה רבה לך. באמת חשובה לי הדעה של כולכם
ישנו תפריט אחד בלבד.
בפריים העליון ה"תפריט" איננו תפריט של ממש. התפריט הזה יכיל קישור בין עברית לאנגלית, קישור לפאנל התמיכה של הלקוח בחברתי וקישור לשליחת אימייל ישיר לתמיכה של EyeSoft.
שהו תפריט קבוע שמטרתו היא תמיכה ללקוח.
בצד שמאל ישנו התפריט האמיתי והיחידי, הכולל את הכל.
בעמודי התוכן ישנו דבר הדומה במעט לרעיון של התפריט שקיים בכל תוכנה ותוכנה:
File Edit View וכו', אך הוא מכיל רק את הדברים החשובים.
בתפריט הזה גם לא יראו כל הזמן את כל מה שרואים כעט. בעמודים מסויימים לא יופיעו כפתורים מסויימים, הכל בהתאם לפונקציות של אותו העמוד.
אם לא הבנתי נכון, אמור לי !
עוד משהו ? כל הערה תוכל לעזור 
|
למה לא לעשות את כל התמיכה בלקוח ואת כל מה שתרצה שקשור לכך - כחלק מהתפריט? כלומר לכתוב אפשרות בתפריט "תמיכה" ושם זה יפתח ממש את כל הפריים האחר שיכלול הכל... ואז גם אתה לא מוגבל במקום.