View Single Post
ישן 24-03-06, 19:16   # 8
FreshServ.Net
אחראי פורום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 3,539
שלח הודעה באמצעות ICO אל FreshServ.Net שלח הודעה באמצעות MSN אל FreshServ.Net Send a message via Skype™ to FreshServ.Net

FreshServ.Net לא מחובר  

נאמרו פה כמה דברים שלא היו לרוחי.

שלום,
נאמרו פה כמה דברים שלא היו לרוחי.

ההסבר-
אתמול(24.3.06) בשעה 9 בערב נחסם האיפי שלנו ע"י 012 כתוצאה מכך שהתקיפו אותנו - לציין שהשרת לא נפל והוא עדיין באוויר - אייל שממנו אנחנו משכירים היה שם ובדק.
לאחר בירורים נוספים ונסיונות כושלים הוחלט על ידם לחסום אותנו למשך 24 שעות (סביבות 9 וחצי בערב היום יחזור).
אני הודעתי לכל לקוחותי - טלפונית! כן, התקשרתי לכל לקוח ולקוח בנפרד והודעתי לו על כך!.
כמו כן הצעתי לכל הלקוחות שרת חלופי עד שהשרת יחזור (על כך תודה לבן).
כמו כן אצלי כן מקבלים פיצויים עפ"י המובטח! (לעומת מקומות אחרים - לא אציין).
בעמוד האפטיים רשום -
ציטוט:
.במידה ואחוזי האפטיים שלנו ירדו מ99% כפי שמובטח כל הלקוחות יקבלו פיצוי הולם של תוספת יומיים לחשבון האכסון שלהם
כפי שתראו לאחר שהשרת יחזור (אני מסתכל בעמוד האפטיים דרך האתר host-tracker) תראו כי האפטיים לא ירד מ99% - לזה אנחנו מתחייבים! למרות זאת כל הלקוחות מקבלים פיצוי של כ-שלושה ימים לחשבונם (נפילה של 24 שעות - פיצוי בכ-72 שעות).

ועכשיו סתם לקטע -
mr. serv אתה לקוח שלי? לא...
זה הוא פורום תמיכה של העסק? לא...
אז אני לא חושב שיש לך את הזכות לפרסם הודעה כזאת - כל לקוחותי קיבלו הודעה בתוכנות המסרים ובטלפון.


המשך יום נעים ושבת שלום.
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר.


אי-מייל: admin at freshserv.net.
  Reply With Quote