שלום,
נאמרו פה כמה דברים שלא היו לרוחי.
ההסבר-
אתמול(24.3.06) בשעה 9 בערב נחסם האיפי שלנו ע"י 012 כתוצאה מכך שהתקיפו אותנו - לציין שהשרת לא נפל והוא עדיין באוויר - אייל שממנו אנחנו משכירים היה שם ובדק.
לאחר בירורים נוספים ונסיונות כושלים הוחלט על ידם לחסום אותנו למשך 24 שעות (סביבות 9 וחצי בערב היום יחזור).
אני הודעתי לכל לקוחותי -
טלפונית! כן, התקשרתי לכל לקוח ולקוח בנפרד והודעתי לו על כך!.
כמו כן הצעתי
לכל הלקוחות שרת חלופי עד שהשרת יחזור (על כך תודה לבן).
כמו כן אצלי
כן מקבלים פיצויים עפ"י המובטח! (לעומת מקומות אחרים - לא אציין).
בעמוד האפטיים רשום -
ציטוט:
.במידה ואחוזי האפטיים שלנו ירדו מ99% כפי שמובטח כל הלקוחות יקבלו פיצוי הולם של תוספת יומיים לחשבון האכסון שלהם
|
כפי שתראו לאחר שהשרת יחזור (אני מסתכל בעמוד האפטיים דרך האתר host-tracker) תראו כי האפטיים לא ירד מ99% - לזה אנחנו מתחייבים! למרות זאת
כל הלקוחות
מקבלים פיצוי של כ-
שלושה ימים לחשבונם (נפילה של 24 שעות - פיצוי בכ-72 שעות).
ועכשיו סתם לקטע -
mr. serv אתה לקוח שלי? לא...
זה הוא פורום תמיכה של העסק? לא...
אז אני לא חושב שיש לך את הזכות לפרסם הודעה כזאת - כל לקוחותי קיבלו הודעה בתוכנות המסרים ובטלפון.
המשך יום נעים ושבת שלום.