תראו..אני לא בצד דניאל ולא בצד הלקוחות
פשוט אפשר לחשוב על שתי דברים :
או שדניאל לא עונה כי הוא מתחמק - למרות כל הביקורות הטובות . הניסיון שלי שהייתי לקוח שלו , זה שהוא עונה בחצי מהפעמים שמתקשרים...
דבר שני שיכל לקרות...שקרה משהו ...היה לא מזמן לדניאל בעיה באינטרנט ...או שקרה משהו אחר שמונע ממנו לענות ללקוחות
אבל אמרתם...3 אנשים בחברה...ואף אחד לא עונה ...ואין תשובות
ואנשים כועסים ?
באמת לא יודע מה נסגר פה..לא מתאים לדניאל...לא מתאים לבייסיקנטוורק
באמת באמת חבל , אני מקווה בשבילהם באמת שהכל יסתדר ..
דניאל אם תקרא את זה...באמת בכנות...המון בהצלחה ..אני לא רוצה אפילו לדמיין את עצמי במצב כזה ואני מאחל לך שתצא מזה במהרה ותמשיך קדימה עם החברה שלך שיכולה להיות מצוינת גם אחרי מקרה כזה
בהצלחה !
בן.
|