View Single Post
ישן 17-03-06, 00:19   # 63
udi1
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Dec 2005
הודעות: 70

udi1 לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Andrey | ADwd.net
אם כבר הקפצת אז שיהיה.

בכל מקרה דניאל או דניס זמינים בפלאפון כמעט תמיד.
זמין כמעט תמיד?? :qqb006: הצחקת אותי! גם דניאל וגם דניס לא ענו לי שבועיים וחצי מאז שהשרת נפל. יש לי כבר הרגל להתקשר אליהם משהו כמו 5 פעמים ביום, גם אני וגם אבא שלי. אחרי שבועיים וחצי דניס מתקשר אלי ומספר לי שהאתר נמחק ואין גיבויים. הוא פתח לי חשבון זמני (כמובן שאני עוזב את החברה..) והעלתי גיבוי, לא עובד. אחרי שבוע שוב דניס החליט לענות ואמר לשלוח לו אימיייל עם כל הפרטים ושהוא יעבוד על זה.. שלחתי אימייל וכבר כמה ימים שאין תשובה, ודניס ושניאל שוב לא עונים. כשדיברתי עם דניס ביקשתי את הכסף שלי חזרה (שילמתי בדיוק יום לפני כל הנפילה) לקח בערך שבוע וחצי עד שהם נזכרו לעשות זאת. כשקניתי מהם דומיין הם חייבו אותי פעמיים בכטיס אשראי ועד עכשיו לא ראיתי את הזיכוי על החיוב החוזר.

אני עם דניאל כבר שנה וחצי. אני לא אגיד שהכל היה מושלם כמו שהרבה חושבים שזה.. דניאל הרבה פעמים מתחמק, ופעם אחת אפילו מחק לי את האתר בטעות ולא גיבה לי אותו. למרות כל זה - בחיים שלי לא דמיינתי לראות כזאת חוסר אחריות מצד אנשים בעלי חברה.
אני צריך לרדוף אחריהם כדי לקבל שרות? אני צריך לחפש בנרות כדי לשמוע מה קורה עם החברה?

חוסר אחריות משווא ואני לא רוצה שום קשר עם דניאל או עם החברה שלו.ברגע שיוחזר לי כל הכסף ו"יתקנו" כביכול את הגיבוי שלי אני עוזב.

אני יודע שההודעה הזו נשמעת מאד תוקפנית, אבל זוהי ביקורת אובייקטיבית לגמרי על החברה בייסיקנטוורק ועל האחריות של מפעיליה.