View Single Post
ישן 08-03-06, 20:43   # 21
Idan_Shloman
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Dec 2005
גיל: 41
הודעות: 314

Idan_Shloman לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי ranweb
אם המחירים הם לפי תוצאה - זה משהו אחר
אם לפי שעות עבודה - מה זה משנה ??

בתור דוגמא - בוא ניקח את yemima.net
אתר המכון הרישמי של ימימה אביטל זכרונה לברכה.
לא בניתי את האתר ואני הולך לשפץ אותו וצריך לקדם אותו עם ביטויים כמו:
ימימה
ימימה אביטל
לימודי ימימה
חשיבה הכרתית
פיתוח חשיבה הכרתית
עבודה פנימית
תיקון המידות
תיקון הלב

כמו כן - צריך להוסיף אותו בכל האינדקסים ib2b, allbiz וכיוב'

איך אתה עובד - לפי שעות או פרוייקט?

רן
אישית אני לא מכיר מישהו שעובד לפי שעות,
מהסיבה הפשוטה שקידום אתרים מקצועי נפרס על פני שעות רבות ולעיתים קרובות שעות עבודה לא שגרתיות . אני לא שכיר שעובד ב - 8 עד 4.

אנחנו ב - Signup ( חשוב להדגיש, שאני לא חברה של איש אחד- אולי אתה רואה אותי פה מייצג את החברה, אבל יש עוד 2 אנשים שעובדים עימי ) עובדים לפי פרוייקטים.

בקשר למילות מפתח שכתבת, אם אתרך היה כתוב בצורה טובה היתה מופיע שם כבר היום.
השאיפה שלך כבעל אתר/עסק היא להיות ממוקם במילים כלליות + ספציפיות נישיות שיכולות להתאים לקהל היעד של האתר.

בקשר להכנסה לאינדקסים אני מניח שאתה יכול לעשות את זה בעצמך, כמובן שזה חלק מהקידום - אבל זו ממש לא הדרך.


דבר נוסף שאתה צריך לקחת בחשבון - זה ניגוד אינטרסים.
אני מניח שלמקדם חובבן לא תהיה הבעיה לקדם 20 אתרים באותו נושא - לנו יש.
כאשר אנחנו מקדמים אתר אנו מתרכזים רק בו ומעוניינים להביא אותו למיקומים הראשונים, כאשר יש לך 20 אתרים באותו נושא - זו בעיה לנסות ולהביא את כולם למקום ה - 1.
  Reply With Quote