ציטוט:
נכתב במקור על ידי ranweb
אם המחירים הם לפי תוצאה - זה משהו אחר
אם לפי שעות עבודה - מה זה משנה ??
בתור דוגמא - בוא ניקח את yemima.net
אתר המכון הרישמי של ימימה אביטל זכרונה לברכה.
לא בניתי את האתר ואני הולך לשפץ אותו וצריך לקדם אותו עם ביטויים כמו:
ימימה
ימימה אביטל
לימודי ימימה
חשיבה הכרתית
פיתוח חשיבה הכרתית
עבודה פנימית
תיקון המידות
תיקון הלב
כמו כן - צריך להוסיף אותו בכל האינדקסים ib2b, allbiz וכיוב'
איך אתה עובד - לפי שעות או פרוייקט?
רן
|
רן,
אני מציע לך שתבטל את הפתיח לאתר (כאשר נכנסים לכתובת yemima.net שיכנסו ישר לאתר)
אני מציע שתכניס כותרת (TITLE) עניינית כגון: "ימימה - המכון ללימודי החשיבה ההכרתית"
אני חושב שאפשר לוותר על האפקט בכפתורים ולעשות כפתורי טקסט
שוב כותרות - בכל עמוד תשנה את הכותרת לשם העמוד (צור קשר - CONTACT)
ראיתי שיש לך הרבה אתרים אני מציע שתחליף בינהם קישורים (אל תחליף עם כולם - רק עם 3-4)
כאשר לוחצים על הבאר (לוגו) שזה יחזיר לעמוד הראשי (או שתכניס קישור "עמוד הראשי")
תכניס תגי מטה בין HEAD בעיקר את התג של מילות מפתח והתג שנותן מידע על האתר (השמות שלהם: keywords, description)
בהצלחה,
טל.