עד עכשיו לא הגבתי, פשוט כי לא ראיתי טעם,
אבל עכשיו...
אני חלוק,
מצד אחד, מי אני שאטען שהשרת לא נפרץ?
בעל השרת אומר שהשרת נפרץ, כנראה שנאמין לו,
הרי תחשבו על זה, בשביל מה הוא צריך עשרות טלפונים (לפחות) מידי יום של לקוחות ששואלים "מתי השרת חוזר?", אם השרת לא נפרץ, בשביל מה הוא הוריד את השרת? להנאה האישית שלו?
נגיד...והשרת לא נפרץ, אלה היתה תקלה ונשרף הדיסק הקשיח...קורה, בשביל מה לרוץ ולשחזר את הדיסק?
בינינו, למרות שזה לוקח זמן שלא היה מתקבל על הדעת מבחינתי כלקוח,
הושקעה כאן הרבה עבודה מצד טום:
הדיסק הקשיח שוחזר, הלקוחות זוכים לעדכונים שוטפים (שקיפות מלאה) לגבי מצב השרת.
אז למה אני חלוק?
פשוט מאוד,
כי אומנם שקיפות היא דבר טוב,
אבל אני לא מאמין שהעלות של השחזור צריכה לעניין אותנו,
או לחילופין, שם הפורץ או מהלך התביעה,
פשוט כי זה כבר רכילות/שמועות וכו', וכל עוד לא הפכנו לצהובונים (או שאנחנו לא קשורים ישירות לעניין), העניין..לדעתי לפחות, לא צריך לעניין את הקהל הרחב.
דניאל.
|