ציטוט:
נכתב במקור על ידי m1011409
חבר'ייה, אני לא מבין את כל ה"כל הכבודים" וכו'..
אישית, אני משתתף בצער בעל החברה ומפעיליה.
סך הכל מה שקרה כאן זה קודם כל זה שניפרץ השרת, כבר זמן רב התוכן
לא חזר לשרת והלקוחות סובלים.
עם כל הכבוד, עינייני הפנים שלך כגון לחימה כנגד הפורץ בצורה משפטית
וכמה כסף אתה משלם על השחזור לא אמורים לעניין את הלקוחות.
יש עובדה, פישלתם באבטחת השרת. אני לא מבין מה הקטע פה של
"פעם הבאה אני קונה רק מ x" כאשר x פישל בעצם ובינתיים איננו רואים
שום תוצאות חוץ ממילים כמו שילמתי ככה וככה, הלכתי לשם ולשם וכו' (אני לא אומר
שמה שבעל השרת אומר איננו נכון, אלא אני אומר שאת הלקוח מעניינות עובדות
ולא מילים).
זה לא אמור לעניין את לקוחותיך אם שיחזרת את המידע עם תוכנה שהורדת
מהאימיול או ששילמת לחברה 1,200$ על מנת שתבצע זאת עבורך.
אני מצטער אם תגובתי איננה לרוחך, אך זוהי דעתי.
שוב, מצטער עם נפגעת - זוהי איננה הייתה כוונתי.
|
מארק היקר

,
בוא אני אגיב לך על כמה דברים.. תום עשה את כל הדברים שהוא צריך לעשות ומעבר!!
-הלך לחברה יקרה ביותר, שיחזר את הקבצים של הלקוחות ושלו, ולדעתי?? שכחת פה משהו נורא חשוב אדון מארק!!! תום ולא ולא אף אחד אחראי על הקבצים של הלקוחות!! בתקנון רשום במפורש:
אחריות וגיבויים:
חברתנו אינה אחראית לכל נזק שנגרם לאתר הלקוחות או לחומר הלקוחות.
חברתנו אינה מספקת גיבויים! עליכם לעשות גיבויים באופן אישי ועצמאי! חברתנו כן תהיה אחראית על הגיבויים אלא אם כן אתם במסגרת הלקוחות הרשומים בגיבויים יומיים (בתוספת תשלום).
נו מארק? הזכרתי לך משהו?

תום לא חייב שום דבר. כל לקוח היה צריך לשמור במחשב האישי שלו או לא יודע איפה, את הקבצים שלו. תום לא אחראי לזה. אם היה רשום בתקנון שהוא אחראי אז המצב היה שונה.
עוד דבר, מה שתום הבטיח - הוא עשה! עכשיו הוא מחכה שאייל תמיר (לוילנס מי שלא מכיר) ילך ויתקין את הארדיסק מחדש לשרת. יש לו בעיות עם המכונית בגלל זה תום נתקע.
לא מבין איך יש לכם עוד את החוצפה להגיב בכזה טון לתום.
יום טוב,
טל