View Single Post
ישן 23-01-06, 18:26   # 2
בן.נ.
מתאורר / יצא בחוץ
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: Raanana
גיל: 36
הודעות: 1,859
שלח הודעה באמצעות ICO אל בן.נ. שלח הודעה באמצעות MSN אל בן.נ.

בן.נ. לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי רונן אבנעים
גם אם לא היה כל יום נפילה 4 ימים זה קצת טירוף
אני לא הייתי רוצה להיות במקומכם ממש לא.

לגבי S.O.S


לא מקובל 4 ימים לא לתפור תקלה זה לא מקצועי
ואין דבר כזה בעיה שלא ניתנת לפיתרון.


אני חושב שתאמין לי שהם מעדיפים שהשרת יחזור מהר יותר ושלא יפול בכלל ולא יהיה צורך בפיצוי.
זה במובן מסויים חוסר אחריות ללקוח.

אני לא רוצה להישמע תוקף אבל זה דעתי בכל אופן שיהיה לכם בהצלחה עם הלקוחות והשרת

עריכה:
טיפ קטן אולי תביאו מישהו מבחוץ שכן מבין ויפתור את הבעיה ותשלמו לו על זמן העבודה
ובטוח שיש אנשים מקצועיים שיכולים לפתור את הבעיה
מסכים איתך בכמה דברים :
1.יותר מידי זמן...
2.צריך להביא מישהו מקצועי מבחוץ

4 ימים ? וואי זה הרבה.....אני שילמתי לטכנאי הרבה כסף על היום הראשון
תשקיעו את הכסף הזה גם אתם אם אכפת לכם מהלקוחות שלכם...

(ממש ממש סליחה אם זה בעיית חומרה או משהו אחר שלא ניתן לפיתרון ואמרתי משהו לא נכון..)
בן.